Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hehe, snart är jag nog den enda löparen som springer utan GPS och utan att veta hur långt jag kommer
Känns som jag är den enda löparen som inte bryr mig ett smack om kilometertider på träning (på tävling är det givetvis annorlunda).
Igår åkte jag rullskidor, ett tungt pass med väldigt sliten kropp, men som vanligt kändes det fint när det var gjort.
Ikväll ska jag ut på en liten kort löptur i hemmaskogen tänkte jag mig.
Kattstugan: Jag har ingen klocka heller, men vill absolut ha en. Har testat en gång och jag tyckte det var skitroligt att ha koll på hastighet/tid. Men just nu är ju inte fokus på att förbättra mig och så är jag lite snål, så det får bli sen när jag börjar träna mer ordentligt igen.
Jag köpte ju, som sagt, min nyss. Jag körde utan innan och det funkar ju!
Men det är mycket roligare och kolla på sina pass i efterhand när man har klockan.
PerG:Mannen har en Garmin305. Den verkar dock inte gilla mig då den aldrig hittar sateliten då jag använder den eller envisas med att fråga om jag är inne eller ute! Har nu köpt ny mobil och laddat mer Runkeeper på den.
Igår blev det famman för första gången sedan halvmaran. Tog tid med vila + rehab. Kändes bra - tog det dock lugnt
Sugen på att springa imorgon igen.
moe: jo jag skulle antagligen också tycka det var kul med en GPS-klocka om jag väl hade en, men jag känner mig inte tillräckligt sugen för att gå och köpa en
Fint att du har kunnat springa lite igen
Är föräldraledig på onsdagar och har just kört 55 minuter på crosstrainern - svettigt i alla fall! Har annars varit däckad av förkylningen from hell i en vecka. Lite orolig för hur halvmaran ska gå...