Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Lycka till på Göteborgsvarvet ni som ska springa det!
Tack! Mina löparkompisar kommer strax hem till mig för lite laddning innan vi drar ner till starten! Nervös för första gången på länge.... ;)... Tror de är de (för mig) höga ambitionerna i år...
Yes!!!... I mål på strax över 1:44 idag!... Hade ju 1:45 som mål (som jag kanske inte riktigt trodde på) och nu blev det till och med med lite marginal! ;)..
Riktigt riktigt nöjd!.. Nästa år blir det 1:39:59 eller bättre som mål! ;)
Nu ska jag vila en vecka och sen göra ett nytt försök i vår tävling på jobbet om vem som kan springa snabbast på 5km (där jag för tillfället leder med 22:07) på att komma in under 22:00! Efter det ska jag köra två veckors uppladdning inför Stockholm Marathon! Känns också lite pirrigt!
Härligt Per! Inspirerande att höra om ditt "flow"! Så halsen mm var bara nerver ändå?
Wow, 1:44! Själv hinner jag väl en dryg mil på den tiden
Grattis till uppnått mål!
Jag följer er i smyg och är långt ifrån er nivå men idag, nästan exakt ett år efter mitt allra första löpsteg tog jag mig igenom Gbgvarvet på 2.10!!! Ingen supertid men jag är så glad att jag klarade det =)
Men babban det är ju hur bra som helst! Själv kämpar jag bara med att klara milen
Hej hej!
Får en nybörjare hoppa in här hos er?
Började löpa straxt innan påsk och har sedan dess sprungit 3-4 gånger i veckan. Springer absolut inte snabbt. Men jag rör på mig iallafall