Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Har en förkyld dotter och kämpar emot allt vad jag kan. C-vitamin, echinaforce, te med honung och en rejäl portion förnekelse är mitt recept. Vad tror ni om det? Hoppas få sova gott i natt och vara redo för långpass imorgon, men min tjocka hals får mig att känna viss tvekan... Skit också! Just när jag fått tillbaka löpglädjen...
När ni kör intervaller,vilket fart springer ni i? Kör ni efter puls eller tempo? Eller på känn? Mitt knä känns bättre,imorgon ska jag provspringa,hoppas,hoppas det känns bra! Har tid hos naprapat nästa v,han ska få visa mig hur jag stretchar rätt. Lyckas inte få till det,trots jag försökt härma instruktioner på nätet. Det sträcker bara i höften,tycker det borde gå att sträcka ända ner till itb-bandet.
Endomondo och runkeeper har intervallfunktion, MEN man kan ej få fram hur långt och hur fort man sprang den och den delen av passet utan de ger bara en tid för hela passet vila + intervall. Astrist tycker jag.
Älskar min garmin att jag kan klicka fram exakt hur de olika intervallens gick
Jag kör intervallerna på fart. Brukar bestämma innan vilken fart jag ska kunna hålla. Målet är att den sista intervallen ska gå fortast
men jag ska vara regält slut då oxå.