Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Jag har vanliga bomullstrosor då jag springer. Aldrig tänkt att jag borde ha annat faktiskt
Hmmm får ta och kolla upp det där. ![]()
Föresten Zezzan,du prata om saltsug,jag vet många som käkar saltgurka under/efter träning. Nyttigt och gott. Om man gillar det.
Fick ju en väldigt bra start på veckan eller inte! Joggade iväg för att köra 1 km intervaller, men efter 5 st va jag tvungen att akut springa på toan. Körde klart passet och tänkte köra några styrkeövningar, men helt omöjligt. Magen är fortfarande tok knas och sprungit på toan hur många ggr som helst :( Känns precis lika som när jag åkte på campylobacter förra året.. Inget illamående iaf så då tror jag på löparmage.
Fem kilometer knappt fixade på en gräsmatte-äng i Danmark. Många varv blev det
o mjukt att springa på.
Jag sprang kilometerintervaller idag och fick väldigt ont i nedre delen av vaden efteråt. Jag börjar få trassel med min vänstra vad igen. Som ung tränade jag länge kampsport och allt springande på mattor gav mig enorma vadmuskler. I den vänstra vaden "klibbar" musklerna liksom ihop, så att det blir en enda öm klump som måste redas ut. Det sistnämnda gör fruktansvärt ont och jag tror tyvärr att det är dags igen. Det spelar ingen roll hur väl jag stretchar, jag åker alltid dit på det.
Nån annan som har eller kanske haft samma problem?