Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Jag var ute och sprang en runda idag men kände rätt fort att nåt inte stod rätt till. Mycket riktigt, nu har jag ont i halsen. Det hade kanske varit en bra grej att tänka till lite när hela munnen fylldes av blåsor...
Kan man annat än älska nedsatt immunförsvar?
Waimea ja jag är envis som synden. Märks det?
Min kassa höft sabbade Stockholm HM för mig. Tog mig runt på 1:40, vilket var ungefär fyra minuter långsammare än vad jag hade tänkt mig, men nu är jag i alla fall fylld av revanschlusta inför kommande lopp.
Bra jobbat på Stockholm HM alla som sprang förresten! Hur blev vädret till slut?
Idag hade vi "aktivitetslunch", jag och 3 kollegor, och det blev som planerat 4x1000m intervaller på lunchen (i 4:10-tempo). Kändes riktigt bra och hade gärna kört 2-3 intervaller till men lunchen är inte så lång att man hinner med det tyvärr....
Tog istället en milrunda förut när frugan nattade barnen... Kändes helt okej trots dagens intervallträning...
Per, vädret i Sthlm var helt fantastiskt! Soligt och fint, inga vindar att tala om!
Har just tagit första rundan efter halvmaran. 5 km vid soluppgången - tur det var så vackert, för skönt var det då inte!
Spöregn, blixtar och dunder. Det sammanfattar morgonens runda. 6km blev till 4,5 då jag ej vågade springa på de öppna ytorna längs åkrarna utan höll mig i områden där blixten förhoppningsvis tog ett hus istället för mig :-S blev dock impad över mig själv att jag äns begav mig ut