Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Jippi vad skönt.
Här blev det 1km (blev avbruten av maken som ringde och sa att larmet gått hemma så jag fick snällt vända och spurta hem för att stänga av det).
Sedan begav jag mig ut igen och genomförde då 4.24km Så 5.24 blev det idag nice
Här har det varit förkylt och eländigt. När jag inte haft problem med reumatismen vill säga. Ikväll tänkte jag ge mig ut men det ösregnar och kombinationen av kyla och väta gör sig inte fint för lederna. Imorgon däremot, då tar jag mig an bandet istället!
Det har faktiskt gått lite bättre på mina senaste rundor nu (8 km i lördags och 7 idag) men så stressar jag inte fram en bra tid heller utan springer i ett lugnt 6,35-tempo. Fokuserar mer på sträckan än farten. På lördag är det milen som gäller, första sen midnattsloppet.
Idag blev det ett tabatapass. Så himla skönt. Känner att jag orkar mer och mer på dem nu.
Aåh, låsning i ryggen - kiropraktorbesök - måtte det bära på lördag!
Åhh hoppas det ordnar sig för dig.
Här hemma fick barn nr 2 strippor så bu är en av oss låst hemma igen. Jaja snart går det över och då har båda barnen haft det. Man får försöka se det positivt
Strippor? ;)
Ligger och latar mig på Cypern. Åker hem imorgon men har hunnit med 3 pass i veckan.. 2x5km längs strandpromenaden och ett intervallpass.. Lite jobbigt med värmen att springa så jag längtar lite hem till kyliga Sverige.. ;)
Aåh, låsning i ryggen - kiropraktorbesök - måtte det bära på lördag!