Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Ja, cx är nog bättre för löpningen och jag har definitivt en hel del att förbättra på de delarna av kroppen! Det blir eventuellt cx imorgon faktiskt.
Bodypumpen har jag kört testat för att jag hängt med en kollega som tränar det varje vecka.. ;)..
Efter en sjukt jobbig tid med sjukdom har jag kört två pass löpning söndag och måndag. Måndagen ledde jag ett löppass för fotbollslaget och tänkte att jag skulle köra rätt hårt med dem. Lyckades ta ut mig själv rätt bra också. Vi körde åtta kilometer fartlek men stannade även och genomförde några styrkeövningar samt en tabataintervall uppför en backe. Taktisk som man är var jag tvungen att stå över dagens fotbollspass till förmån för universitetsaktiviteter (läs tråkig opponering). Prickade dock in 60 minuter innebandy som kompensation.
Per: Har du tips på något hyfsad bra sträcka i majorna/sandarna för att köra tusingar? Brukade köra i slottsskogen, runt runt runt dammen. Annars brukar jag ta Skatås fram och tillbaka längs lilla delsjön, men det kunde vara roligt att testa något nytt. Vi ligger nog ganska lika i tid, jag siktar på att snitta under 4:00 i februari/mars.
När min fot ar bra kan jag tanka mig ett trådpass. I slottskogen eller hos mig i kviberg
Igår Skivspinn (90min) tappar cardio men blir starkare i ben och core. Vila idag, testar att kora 7km imorgon
Drygt läge. Sonen långtidssjuk, ont i mage och huvud, svullna lymfkörtlar i mage och nacke och lös mage 4-5 gånger per dag men ingen pågående infektion enligt snabbsänka eller urinprov?
Varit hos läkare, varit på akuten för att utesluta blindtarmen, igår gjorde det ont igenom Alvedonet vi fått ordinerat och nu ska de börja utreda tarmproblem.
Och nu börjar även JAG känna mig underlig i magen, så fick avbryta dagens efterlängtade träning. Men har sonen då fått magsjuka ovanpå det han redan hade eller är det samma grej?
Bara myror i hela skallen har jag idag, trots att jag brukar kunna bena ut det här med sjukdom riktigt bra, till husbehov.
Jag har precis varit ute och sprungit med 200 gram vit choklad i handen
Istället för att skicka maken i bilen till butiken snörade jag på mig skorna och begav mig iväg. På så vis blev det att jag var ute och sprang med 200 gram choklad i handen. Inte orkar jag börja gå bara för att jag ahr några matvaror med mig
Eller allergi/intolerans mot ngt han äter.