Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Waimea, min 4-åring tittade med stora ögon på mig när jag för ett tag sedan tyckte att hon skulle försöka sova hela natten i sin egen säng. Det är bara jag i familjen som måste sova själv! sade tösabiten. Och ja, alla vi andra delar ju rum två och två - orättvist!
Försöker inte låtsas om det, men jag har nog lite ont i halsen nu ikväll. Skit!
Hihi vi leker oftast sängleken på nätterna. Den som sovit i flest sängar under en natt vinner
någon gång ibland kan man oxå ta en sväng förbi soffan.
Barnen är 3,5 och 4,5 år
Verkar inte bli något av mitt halsonda, men fick vända i dörren på dagis för lilltjejen hade ont i magen. Hann precis hem innan hon kräktes. Suck och stön!
41km blev det för mig veckan som gick. Idag ska jag dra med fotbollslaget ut på löpträning igen, halvlånga intervaller blir det, plus uppvärmning och nedjogg givetvis.
Fråga till alla: Hur ser loppkalendern ut 2013?
För egen del:
Göteborgsvarvet
Lerum Vildmark
Trailtouren i skatås eller potatisjoggen
Strömstadmilen
Bellmanstafetten
Stockholm halvmarathon
Sen vill jag gärna lägga in en lättlöpt mil någon gång. Missar Lerumslopet eftersom att jag är bortrest. Något tråkigt att inte kunna delta i ett lokallopp men det kommer fler år.
Idag blev det löpning hem från praktiken 5.7km
Jag som varit och är en riktig snigel hela vintern höll faktiskt ett för mig just nu ett ganska högt tempo.
Kanske börjar det lossna nu efter att ha varit i ide under julen
Någon här som har koll på löpband?
Är PRO-FORM 400 ZLT ett bra band?