Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Har ni Coop kort kan ni ju boka hotell genom dem. Oslo Hm rekommenderar jag. Det är en lätt hm alt mara. Lagom mycket folk. Jag gillade den
Perfekt väder på förmiddagen. Molningt men varmt och en lätt bris. Lämnade barnen hos världen bästa farmor o farfar vid halv tio och tog en tur. Bestäme mig för en extra långsam tur och ökade på sträckan istället. En mil blev det ... tjoho! Provade att springa med vätskebälte eftersom jag har så svårt att dricka på morgonen. Lite halvknasigt eftersom jag är så kort och slog armbågarna i flaskorna.
Vi ska lämna ungarna idag hos farmor o farfar o springa i Skatås, blir nog bara 8:an, det är rätt varmt...
Lycka till idag PerG!! Hoppas ni inte får det för varmt!
Tack!
Har precis klädångest på hotellet... Ska gå till T-banan strax men undrar om regnet som ska komma kan ställa till det.. Har satsat på linne, korta tajts och keps.. Även om det regnar blir det nog inte kallt ändå hoppas jag.. Hmm
Känner mig konstig i näsan.. Lite snorig... Hoppas det bara är hypokondri och inte någon infektion på gång... ;)
Lycka till PerG!
Är det fler här i tråden som startar idag?
Lycka till PerG!
Är det regn på gång i Stockholm? Gbg är varmt o svettigt!
Alternativ träning idag: cyklade runt och letade 5-åring och 6,5-åring i 2h. Sen ringde vi polisen... Nu är de återfunna och luften har gått ur mig. Puh!
Oj, vad otäckt! Vad hade hänt? Hade de gett sig av på äventyr eller nåt?
3:35! Riktigt nöjd även om jag inte nådde mitt drömmål på 3:30, men man måste ju spara några drömmar ett tag innan man uppfyller den.. ;)
Nu, trött, snart på hotellet... Pust..