Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Jag använder Runkeeper, helt OK. Det bästa är den sociala delen där man kan sporra och tävla medsina kompisar
Tack för ni delade med er av ert träningsupplägg. Jag måste helt enkelt knö in mer träning i livsschemat... Börjar med att ta fys imorgon på jobbet
Var ute och testade stegringslopp idag, det var rätt kul faktiskt. Känns på lite andra ställen i benen nu efter dagens pass. Avslutade med intervall 5x3 med 90 s vila... måste erkänna att gårdagens x antal glas vin med jobbet, samt inte så många timmars nattsömn tog ut sin rätt idag och jag orkade faktiskt inte köra på hela vägen som planerat. Men all träning är väl bra träning, antar jag
Är i Paris med snart 7-årige sonen och ser massor med joggare... Vi åker mest tunnelbana, men igår gick vi från Louvren till Champs Elysees - med många pauser. Över 3 km i gassande sol var en pärs för lille G!