• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • Svansjön

lcln: haha jag är precis likadan. Envis som en oxe är man. Skulle också ta det lugnt då foten svullnat upp och jag ska springa lopp i helgen, då gör man pb efter operationen på 22:57 5km. Stolt som en tupp men irriterad på sin envisheten! ð???

• PerG
    millan darling skrev 2013-06-11 21:32:17 följande:
    Var sjukt förbannad över en sak idag och sprang på som tusan. 53 min och 25 sek blev det på milen!!! Nytt rekord för i år med hästlängder =)

Trodde jag skulle kräkas efteråt =P
    Gött! Bra jobbat! När man nästa kräks så har man lyckats ta ut sig rejält! ;)
  • anyXX
    millan darling skrev 2013-06-11 21:32:17 följande:
    Var sjukt förbannad över en sak idag och sprang på som tusan. 53 min och 25 sek blev det på milen!!! Nytt rekord för i år med hästlängder =) Trodde jag skulle kräkas efteråt =P

Bra jobbat, lite ilska funkar ofta :)
    flicka 2008 & pojke 2010
  • anyXX

Jag sprang min sista mil inför malmömilen igår, nu är det vila och uppladdning som gäller. Ska bli spännande :) Ni andra som ska springa, vilken grupp har i valt? Jag springer i 50-55 :)

flicka 2008 & pojke 2010
  • Wiem

Jag var på ett spinningpass igår, så sjukt svettigt men samtidigt var jag energilös och kände att jag inte riktigt orkade ge allt. En down-dag m a o :(

• Zezzan

Lagom till att jag börjat komma igång igen får jag ont i halsen så jäkla typiskt. Feber och en stor taggig boll i halsen igår morse och det har inte försvunnit idag Typiskt nu när jag behöver all kraft jag kan få inför sista examen på tisdag

• Ernst Hugo
    anyXX skrev 2013-06-12 06:27:00 följande:
    Jag sprang min sista mil inför malmömilen igår, nu är det vila och uppladdning som gäller. Ska bli spännande :) Ni andra som ska springa, vilken grupp har i valt? Jag springer i 50-55 :)
    Jag är anmäld till 55-60.
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Svansjön

Blir milen i skrylle idag, promenad i morgon för att rensa benen, fredag vila och spring utav helvete på lördag ð???

• Ernst Hugo

Nu har vi 2½ timme till start - ses där Solig

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
Svar på tråden Löpartråden 13