Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
lcln: haha jag är precis likadan. Envis som en oxe är man. Skulle också ta det lugnt då foten svullnat upp och jag ska springa lopp i helgen, då gör man pb efter operationen på 22:57 5km. Stolt som en tupp men irriterad på sin envisheten! ð???
Jag sprang min sista mil inför malmömilen igår, nu är det vila och uppladdning som gäller. Ska bli spännande :) Ni andra som ska springa, vilken grupp har i valt? Jag springer i 50-55 :)
Jag var på ett spinningpass igår, så sjukt svettigt men samtidigt var jag energilös och kände att jag inte riktigt orkade ge allt. En down-dag m a o :(
Lagom till att jag börjat komma igång igen får jag ont i halsen så jäkla typiskt. Feber och en stor taggig boll i halsen igår morse och det har inte försvunnit idag
Typiskt nu när jag behöver all kraft jag kan få inför sista examen på tisdag
Jag är och anmäld till 55-60
Blir milen i skrylle idag, promenad i morgon för att rensa benen, fredag vila och spring utav helvete på lördag ð???
Nu har vi 2½ timme till start - ses där