Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hur gick det för er idag?
Tycker starten var seg, och jag blir tokig på de som börjar gå mitt i loppet utan att dra sig åt sidan. Känns som mina första 4-5 km blev hämmade pga att det var för mycket folk. Dock nöjd med tiden trots detta...
Håller med om att det var lite väl trångt! Sen var det rätt varmt särskilt i början av loppet. Jag sprang på 53.59 så jag är nöjd. Låter obehagligt med trottorkanten där! Tur att du kunde fullfölja ändå Ernst Hugo! Vad sprang du på för tid Svansjön?
Jag sprang Lerum vildmark idag, 18km terräng. Jag rekommenderar loppet starkt till de som bor runt GBG och som tycker om att springa i skogen på stigar. Riktigt bra arrangemang och tuff bana.
Oj E-H: det var inte du som sprang framför mig helt svartklädd och snubbla och höll på att lägga dig raklång på marken i en kurva när man kom ur västra hamnen. Höll dig på benen men halta lite? Det var vid ca 6 km.
Jag sprang på 47:28. Nöjd då jag bara sprungit i en månad efter 6 månaders gips.
Ja det var varmt, skönt med vindar och vattensprutandet :)
Okej, då var det en annan person. Hur är foten idag? Ska ni springa halvmaran 10augusti?
Ja jag är nöjd med tiden!