Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
lcln: låter inte så kul.... Men bra jobbat!
Blev en runda på 6 km idag. Kvavt som tusan så det gick rätt segt, hann dock rensa tankarna bra efter en dålig dag på jobbet : s
Nu jäklar! Var idag på en provlöpning av banan till ett traillopp i Göteborg som kommer sent i höst!
Banan är 8km eller 16km (dvs två varv). Stora delar av loppet går på stigar och obanad terräng och en del av loppet går 1.2km rakt över en mosse! Riktigt blött och geggigt! ;)..
Det var hur jobbigt som helst men riktigt riktigt skoj!
Bara namnet "Herkules Rambo Trail Run" låter ju hur tufft som helst (även om det tyvärr inte har något med Sylvester Stallones karaktär att göra)! ;)
http://herkulesrambotrailrun.wordpress.com/
Har läst en del i den här tråden. Imponerad av hur många duktiga människor det finns, som orkar så mycket!
Själv är jag ganska ny på löpning och har precis klarat att springa 30 minuter. Tränar styrka och löpning ca 3 gånger/vecka som må-bra-träning och är inte intresserad av några lopp.
Tycker det är enormt skoj och peppande att läsa det ni alla delar med er av här!
Grymt lcln, tappade lite extra vikt där på kvällen ;D
Familjenärlivet: Bra jobbat med träningen! Kul att de peppar dig på jobbet fastän de inte tränar själva. Själv får jag mest höra att jag inte är riktigt klok
. Trodde aldrig heller att jag skulle springa ett lopp ... någonsin. Men började med ett lokalt välgörenhetslopp och är nu definitivt sugen på fler.
Undrar om DN Stockolm halvmaraton även är för motionärer eller bara för de som verkligen tävlar?