Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Gaby: Gott!
Jag var och sprang intervaller med min löpgrupp igår. Skitkul, men ajajaj vad hälsenan är öm idag. Lite bättre nu när jag varit ute och gått en del. Tjurigt. Pratade med min löpcoach igår och hon rådde mig till att skaka fram de mer dämpade skorna ur garderoben och variera även med dem. Blingblingpjucken fick vila igår och är väl förpassade till hyllan på obestämd framtid. Suck.
Vart försvann mitt inlägg från i morse??
Utmanade mina vader idag och sprang 6,5 km. Det gick bra. Kände av dem hela tiden, men det gick att springa och ingen kramp. Mysko. Var inte ens stel eller något då jag skulle iväg. Tog det dock mycket mycket lugnt!
Usch, jag är en lat knubbis som verkligen känner av kilona jag har dragit på mig över sommaren.
Blääää, varför kan man inte skärpa sig i tid?
Bor på hotel i helgen och gjorde något igår som jag aldrig gjort förut. Jag sprang på löpband. Det blev en halvtimme och eftersom jag var ovan vågade jag inte dra på så hög fart utan höll mig på8,5 km/h vilket gav ca 4 km. Är det så att man egentligen kan springa fortare på band än i det fria eller? Jag kände ju att det gick sakta men vågade inte dra upp. Jaja, jag rörde ju på fläsket i alla fall. Det blev också 10 min rodd, 10 min klättermaskin, 10 min "sittande cykel???" och balansplattta och lite situps. Har aldrig varit så genomsvettig
I kväll när jag kommer hem blir det långrunda.