Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Här finns alla sorter, Duckan! Välkommen!
Okej, trevligt Jespis. Jag har funderinga på Womens Health marathon jag med. Körde halvmaran i september nu.
Rapport från Tenerife: 5-7 km före frukost varje morgon. Springer längs med stranden och det är världens bästa start på dagen!
Vilken disciplin Jespis att springa så mycket på semestern. Det har inte jag.
Har lite svårt att komma igång efter sjukdom och halvfart sen december. Körde en kortis i måndags (7,3 km) och idag tänkte jag försöka ta mig an milen.
Underlättar att jag är den morgonpigga i familjen... Jag hinner både springa och duscha innan övriga vaknar!
Aha! Ja, jag är den som piggnar till framåt eftermiddagen, lagom till after beach..
Klar för fredagsmys nu 14 km i lugnt tempo avklarade :)
Jag har nog bara tjuvläst mest här... Tyvärr är jag förkyld just nu men känner att jag måste komma ut i morgon efter 1,5 v uppehåll pga förkylningen. Hostar lite slem men känner mig bra för ö vrigt bra kanske lite snor... Brukar springa 10 km i lugnt tempo. Går några meter några gånger. Vågar jag? Är aldrig sjuk så jag kan inte sånt ????
En förkylning av mildare slag hindrar inte mig.
Nu har jag precis varit förkyld med feber och vilat i 2 v.
9 km idag var både tungt och långsamt. Fy.
Jag har hört att det som sitter i de övre delarna (näsan t.ex.) är ok, men det som sitter längre ner (hals, luftvägar) ska man vara försiktig med.