Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Michael 310, blir en bakismil imorgon för mig. Bröllops/40-årsfest ikväll. Klackarna taket får betala priset imorgon.
Man ska inte fara med osanning så jag får erkänna att det blev inte en mil. Tog en kortare tur på 7,4 km.
Festen blev senare än tänkt så att säga så gårdagen var inte så värstans mysig.
kört 2 snabba pass på jobbet i veckan 5 km och ett intervallpass 8x500m. Rätt nöjd med intervallerna låg på 3,14-3,32 fart :)
Du är snabb!! Jag hade trillat av bandet med mina korta taxben
. Jag kör aldrig intervaller fast alla säger att jag borde. Jag är som envis gammal get, bara kör på mitt sätt och annars får det vara. Dumt.
Blev milen igår.
Du är snabb!! Jag hade trillat av bandet med mina korta taxben . Jag kör aldrig intervaller fast alla säger att jag borde. Jag är som envis gammal get, bara kör på mitt sätt och annars får det vara. Dumt.
Blev milen igår.
Du är snabb!! Jag hade trillat av bandet med mina korta taxben . Jag kör aldrig intervaller fast alla säger att jag borde. Jag är som envis gammal get, bara kör på mitt sätt och annars får det vara. Dumt.
Blev milen igår.
Waimea, absolut!
Det är bara det att sen gnäller jag på att jag aldrig blir snabbare.
Idag väntar 15 km på moig efter jobbet. Länge sen jag sprang så långt. Vinterdvalan var lång och sen kom alla sjukdomar som ett brev posten. Jag skyndar långsamt mot storformen.
Waimea, absolut!
Idag väntar 15 km på moig efter jobbet. Länge sen jag sprang så långt. Vinterdvalan var lång och sen kom alla sjukdomar som ett brev posten. Jag skyndar långsamt mot storformen.
Ska prova det, Waimea.
Waimea, absolut!