• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • Duckan

Gjort halcan en gång och ville som 40-åring göra hela, men jag har vintermaraton att blicka mot om maj skiner sig.

• Zezzan

Blir så himla avis när ni skriver om längre sträckor. Längtar så sjukt mycket tills min kropp orkar det igen. Just nu har jag lyckats arbeta mig upp till 6km som längst vilket ju inte är någonting. Men med tanke på vad kroppen gått genom senaste året så får jag väll vara nöjd  
    Idag är det förövrigt 1 år sedan jag opererades. Känslosam dag. 

• Michael 310
    Zezzan skrev 2015-03-12 20:06:15 följande:

Blir så himla avis när ni skriver om längre sträckor. Längtar så sjukt mycket tills min kropp orkar det igen. Just nu har jag lyckats arbeta mig upp till 6km som längst vilket ju inte är någonting. Men med tanke på vad kroppen gått genom senaste året så får jag väll vara nöjd  

Idag är det förövrigt 1 år sedan jag opererades. Känslosam dag. 

6 km är visst någonting! Fortsätt kämpa så kommer det bara gå bättre och bättre :)
  • Zezzan

Känns bara så jäkla tungt när jag förut kunde springa 1.5 mil på lördagsträningen. Och det kändes bra. ALLT försvann verkligen av cellgiften. Fick börja med att kämpa för att orka 100 meter. Så ja jag kämpar på och det går bättre och bättre. Men även fast jag vet att jag inte ska göra det så jämför jag med innan jag blev sjuk och då känns det tungt. Men det är bara att bita ihop käkarna och ta fram leendet. Det går bättre och bättre  

• Duckan

Idag klämde hag tillmed 13,2 km. Fanns ork kvar till mer. Ingen fart att tala om, men det får ta den tid det tar.

• Jespis

Jag var ute i förmiddagssolen. Bra musik i öronen och allt kändes bra, så jag sprang ca 12 km (kan rundan, men löparklockan hade noll batteri och RunKeeper valde att pausa i fickan...) Kunde ha fortsatt hur länge som helst kändes det som, men jag vet att det kommer surt efter om jag blir alltför övermodig!

• Duckan

Jespis, skönt när det känns som man orkar hur långt som helst!
    Jag hoppas på en lika bra känsla den här veckan efter att jag har tyckt att det har varit lite motigt ända fram till igår.

Svar på tråden Löpartråden 13