Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Då är du ju veteran och kan säkert klara en mara galant Läskande!!
Jag provade Vårruset för en kompis skull förra året, men 5 km tycker jag är lite kort och alldeles för trångt var det för min del.
Jag har kört lite olika lopp som Trosa Stadslopp, DN Halvmaraton, Hässelbyloppet och Topploppet.
Jag är som sagt bara en sölig motionär, men jag behöver loppen för att hålla i gång då jag skulle bli kvar i soffan annars.
Jo, veteran :) sprang vårruset förra året..men s sagt, man får ju springa zickzack mellan folk. Som tävlingsmänniska vill man fram :P
På tävling har jag inte sprungit längre än 1mil och på träning,2mil. Då var jag rätt stum.
Hade jätteproblem med en benhinna förra året, som nu verkar bra.
Nu har jag en vad som gör jätteont istället:(För en vecka sedan, gjorde det bara jätteont mitt i ett löppass. Fick stanna. Haft ont att gå i några dagar. Försökte springa idag.. Kom 2km, sedan tväront. Några tips?:/
Läskande, vadmuskeln kan ha krampat ihop och fastnat så, testa att stretcha muskeln mellan ytterligheterna och se om spänningen lossnar?
Springer inga lopp... Skulle lacka ur på trängseln och allt folk. Gillar det meditativa i att springa ensam med musik i öronen.
Jag har varit fri från krämpor så jag har inga tips dessvärre. Mitt ena knä ömmar när jag går, men inte när jag springer så jag kör på
Klarar du två mil på träning skulle jag tippa att du klarar ett maraton med lite pannben.
Läskande, vadmuskeln kan ha krampat ihop och fastnat så, testa att stretcha muskeln mellan ytterligheterna och se om spänningen lossnar?
Springer inga lopp... Skulle lacka ur på trängseln och allt folk. Gillar det meditativa i att springa ensam med musik i öronen.
Jo, veteran :) sprang vårruset förra året..men s sagt, man får ju springa zickzack mellan folk. Som tävlingsmänniska vill man fram :P
På tävling har jag inte sprungit längre än 1mil och på träning,2mil. Då var jag rätt stum.
Nu har jag en vad som gör jätteont istället:(För en vecka sedan, gjorde det bara jätteont mitt i ett löppass. Fick stanna. Haft ont att gå i några dagar. Försökte springa idag.. Kom 2km, sedan tväront. Några tips?:/
Jag har varit fri från krämpor så jag har inga tips dessvärre. Mitt ena knä ömmar när jag går, men inte när jag springer så jag kör på ![]()
Klarar du två mil på träning skulle jag tippa att du klarar ett maraton med lite pannben.
Äh av någon annldedning blev det dubbelt inlägg :s
Haha satt och gick igenom träningspassen från jobbet och hittade ett lite speciellt på pulsklockan. ca 10000 höjdmeter och 850 km , 2timme och 35 min :p
måste ha gått igång i väskan:p