Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Anmälde mig till Sthlm halvmarathon idag. Skyller på det lustfyllda förmiddagspasset! Slängde iväg ett skämtsamt 'ska du med' till maken som chockade mig med att svara OK! Så jag skyndade mig att anmäla honom också! För mig är det 4:e gången, men han säger alltid att han inte gillar att springa. En gång per år springer han en mil på under 45 min för att visa att han kan, men annars löper han ogärna. Med andra ord är han mycket snabbare än jag, men det gör ju inget!
Halvan i september har jag tänkt köra igen. Vill såklart slå min tid från förra året. Ska kolla om jag kan få plats på Kungsholmen runt i maj också. Därefter bestämmer jag om det blir hela eller ej 30 maj.
Åh Tornedalen låter härligt! Säkert mera backar där än i Stockholm ;)
Första passet sen jag kom hem idag 1 mil, tyvärr dog pulsklockan med 60-70 m kvar :/ men vart ett ordentligt årsbästa ca 47 blankt! Härligt med lite fart igen :D
Michael 310, jag sprang hem från samhället till byn och det var en platt raksträcka som är för jvla tråkig, men om sommaren finns flera snöfria alternativ att kuta på.
47 blankt, wow. Jag hoppas pressa mig ner till 52 min på milen åtminstone en gång i år.
Idag art det 3 km med mina vänner 20 min tog det. Inte så fort med trevligt med sällskapet ????
7,8 km här i brist på tid och lust för mer, men pluspoäng för vädret. Här åker kortärmat fram snart.
Åh, vad härligt med en tråd om löpning:) Jag älskar att springa. Fast jag springer inte så långt .
Drömmer om att springa en mara någongång.. Bara för att :) men jag är inte där än.
Läskande, bara att nöta på. Jag hade inte rört på mig sen gymnasiet typ när jsg började röra på mig för tre år sen.
Läskande, bara att nöta på. Jag hade inte rört på mig sen gymnasiet typ när jsg började röra på mig för tre år sen.