• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • Michael 310

Igår vart det 10 km med min löpkompis, hans första mil någonsin 55:37. Imorn blir det springa til dagis igen med sonen 12 km, har massor med extra ork nu. Sambon kom ur respiratorn idag efter 17 dagar! :D :D

• Duckan

Flotta pass ni gör allihopa!

Min fot känns bättre så jag är hoppfull om hösten nu.

• Michael 310

Dagislöpning igen 12 km i strålande sol. Gristungt pass ville lägga mig ned och dööööö sista 3 kilometerna, långsamt gick det med. :/

• Duckan

Idag testade jag foten. Endast 3 km. Känns som att hälen håller, men jag tar det lugnt nu i börjsn med hopp om att den snart är helt läkt.

Tjoho!

• PerG

Alternerar med lite fjällvandring på jämtlandstrianglen inför ultramaran om två veckor.. Idag blev det topptur upp på 1700m från fjällstationens ca 1050m med packning så nu har jag iaf fått jobba med benmusklerna en del.. ;)

• Themis

Joggade längsta passet nånsin igår, 17 km.

Men jag kunde, och fogarna dog inte helt även om jag klart har ont idag.

Förvånad.

Skratta aldrig åt din partners livsval. Du är ett av dem. /RottenE-cards
  • Jespis

Laddar för ett kort löppass. Har vilat i 6 dagar (hjälp!) pga ont i ett knä. Har haft ont på nätterna till och med och blev rejält skrämd. Gör nu lite knäböj och andra övningar för att stärka upp och cyklar mer än jag går eller springer. Håller tummarna för att jag bromsade i tid! Maken misstänker hopparknä, men det vill jag inte ha - så han får gärna ha fel!!

• Duckan

6 km idag! Konditionen är ur slag, men foten verkar hålla. Hurra.

Jespis, hoppas knäna bara blev lite överkörda.

Szalkai höll hov i Hagaparken idag så jag tänkte på halvmaran. Blev sugen.

Svar på tråden Löpartråden 13