• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • Jespis

Har du låtit någon läkare kika på det där Duckan? Låter inte riktigt ok att du fortfarande har ont...

• Jespis

Hu, är så trött och öm i kroppen efter en dag med slipmaskin, färg och träolja. Fick ett ryck när det för en gångs skull var fixar-väder, så jag förtog mig nog lite. Vete 17 hur jag ska orka långpass imorgon. NITTON km. Hjälp!

• Duckan

Är i Franrike en vecka till. Får ta det när jag kommer hem. Jagar gelé-inlägg till skon men hittar ej.

• Jespis

19 km avklarade. Ingen imponerande fart, men jag är mest glad att jag överlevde. Slipade lite till, målade lite och oljade sen trappa och golv vid entrén. Nu är jag trött och seg och längtar efter lördagsgodis!

• Michael 310

Blivit ett par pass på 5-6 km och idag fick jag jaga runt min träningskompis 9 km. Målet var under 58,5 min klarade det på 52,54 :)

• ITpappan

Kört ett pass på 5km i veckan. Takt 4:59/km.

Samt ett lite lugnare på 12km. Takt 5:53/km.

Kämpar på!

• Elderberry

Jag fick skjuta upp det en vecka till, vill börja på en måndag och förra måndagen kom nåt ivägen (stängde av väckarklockan i sömnen). Men jag var just iväg och gjorde första passet. Gick bättre än jag trodde :) men det var tungt i början.

Fick även stora röda utslag på övre underarmarna som kliade, de är dock borta nu. Kan sånt uppkomma för att man typ gnider armarna not varandra eller mot kläderna? Har nåt vagt minne av att det brukade bli så förut när jag ansträngde mig med.

Svar på tråden Löpartråden 13