Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Rapport från sjukstugan:
Min fot är inte kollad än. Fast i Frankrike då maken fått en kota i nedre ryggen krossad (båtolycka) och opereras nu. Vi väntar sen på sjuktransport hem.
DÅ ska jag gå till doktorn. Foten är ganska bra, men svullen under knölen på utsidan och ömmar vid längre promenader och molar då sen om natten. Inget allvarligt gissar jag, men ska kolla läget ändå.
Men oj, Duckan! Läskigt! Hur illa skadad är han?
Ja, se till att få den där foten kollad när du kommer hem - även om den kanske känns som en petitess jämfört med krossad kota...
Alla nerver är intakta, ingen förlamning alltså.
Blir dock transport hem på rygg och sängläge ett tag samt kortare turer på kryckor med korsett. Mer vet vi inte än.
usch fy fan det lät inte alls bra Duckan! hoppas det blir bättre fort!
Alla nerver är intakta, ingen förlamning alltså.
Blir dock transport hem på rygg och sängläge ett tag samt kortare turer på kryckor med korsett. Mer vet vi inte än.

Jag har ett flipbelt till mobil och annat man kan behöva ha i fickan annars. Googla! Numera behöver jag inte välja kläder efter fickor!!
Jag har ett flipbelt till mobil och annat man kan behöva ha i fickan annars. Googla! Numera behöver jag inte välja kläder efter fickor!!
Jag köpte det i ett av tälten vid start/målområdet på halvmaran, men de säljs också i butik.
Hej på er. Det var länge sedan jag hängde här i tråden nu.
Jag håller just nu på att träna mig i form efter en graviditet med foglossningsbesvär. Målet är milen till september och Göteborgsvarvet i vår. Visst är det flera här som sprungit varvet? Vad är bra att tänka på när man lägger upp träningen, utöver mycket mängd och längd?