Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Jag var så nöjd när gubbvaden (vänster) äntligen kändes bättre och jag kunde gå på Friskispass utan att känna av den mer än som en lätt stelhet i vissa lägen. Såg fram emot att kunna börja jogga lätt den här veckan. MEN så var jag på Friskis igår. Kände mig stark och spänstig, uppvärmd och glad. När PANG - höger vadmuskel gick åt h-e! Tog mig knappt hem och grät sen hela eftermiddagen. För att det gjorde så jä... ont och för att jag nu är på ruta ett igen. Skit-skit-skit-skit-SKIT!
Tack Michael 310!
Nosade på Hagaparken, men det var för mörkt. Höll mig i utkanten och fick ihop 6 km. Inte så långt, men mer fart än tidigare.
Jespis Aj aj aj hoppas det läker snabbt!
Åh Jespis, krya krya!!
vart 5 km löpning i måndagskväll med, på löpband . satsar på nytt pass imorgon! :)
Jag missade idag. Vi blev barnfria och det måste ju firas
Bandet imorgon och GRIT på fredag bokat. Sen ute på söndag. Beställt nya skor till innesäsongen också.
Jag missade idag. Vi blev barnfria och det måste ju firas
Bandet imorgon och GRIT på fredag bokat. Sen ute på söndag. Beställt nya skor till innesäsongen också.
Ja, det där med löpband har jag funderat på. Hur ska man tänka för att det ska likna "utespring" lite mer om man inte vill använda nåt förinställt program? Jag har gjort det en gång och say no more... Det kunde blivit ett skrattretande you-tubeklipp :D
Det finns förresten en app som heter Not Alone, jag har inte testat den själv än men den ska fungera som så att man lägger in en anhörigs mobilnummer och om det händer nåt så rycker man ut hörlurarna ur telefonen och då skickar appen ett sms till det nummer man angett med koordinater var man är.
Om man inte har musik när man springer kan man ju bara ha lurarna inkopplade som en säkerhetsgrej.
Ska ladda ner den nu!
Michael 310, problemet är att jag är för rädd för att springa ute när det är mörkt så det blir lite bortkastat med icebugs.
Blir det en snöfattig vinter som sist kan jag köra ute på helgerna i alla fall.
Ska testa lite intervaller idag på bandet. Få la si hur det går.