Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Äh men fy, hade glömt bort det här med lunchpass och eftersvettningarna. Sitter nu på kontoret som en röd, blöt tomat.
Var lika tråkigt som jag mindes det på bandet. Knåpade ihop 5 km som innehöll 5 korta intervaller om en minut på högre fart.
vart en mil ikväll igen 43:30 årets bästa faktiskt :D och sista 5 under 20 min. kommer få ångra det på jobbet imorn dock...
Aha tänkte inte på mörkret Duckan :/ Får hitta nån och springa med och 2 ordentliga pannlampor. har själv en på 1200 lumen lyser upp halva skogen när jag är ute ;)
Pratade just med en kompis om det där med att springa i mörker och hon sa "nä fy, på ett upplyst elljusspår, där syns ju jag! Men inte den läskige som gömmer sig i skogen."
Huu.. Nä jag får ta löpbandet, eller springa på helgerna.
Trist att man ska behöva känna så :(
Sprang en sväng i förmiddags och fick sån grym huvudvärk ett par timmar efteråt, igen! Funderar på om jag spänner mig eller om jag "plaskar i" fötterna på något knasigt vis så det blir spänningar i nacken..?
Tack för tipset, PrinsessanLeia, ska testa!
Pratade just med en kompis om det där med att springa i mörker och hon sa "nä fy, på ett upplyst elljusspår, där syns ju jag! Men inte den läskige som gömmer sig i skogen."
Huu.. Nä jag får ta löpbandet, eller springa på helgerna.
Trist att man ska behöva känna så :(
Sprang en sväng i förmiddags och fick sån grym huvudvärk ett par timmar efteråt, igen! Funderar på om jag spänner mig eller om jag "plaskar i" fötterna på något knasigt vis så det blir spänningar i nacken..?
Mycket kalasande här nu, men tog mig ut på 9 km idag.
Jag vill ställa en fråga om skor, som förmodligen får mig att framstå som en idiot, men så får det bli.
Köpte ett par nya skor till innesäsongen (bandet och passen jag går på). Skon är skön som så, lite ovan med mer dämpning osv. Gick runt med dem hemma igår och idag är jag öm ovanpå foten, ungefär där plösen sitter. Är detta bara att foten är ovan eller ska jag döma ut skon som dålig för min fot direkt?
Jag vill ställa en fråga om skor, som förmodligen får mig att framstå som en idiot, men så får det bli.
Köpte ett par nya skor till innesäsongen (bandet och passen jag går på). Skon är skön som så, lite ovan med mer dämpning osv. Gick runt med dem hemma igår och idag är jag öm ovanpå foten, ungefär där plösen sitter. Är detta bara att foten är ovan eller ska jag döma ut skon som dålig för min fot direkt?
Så tänkte jag göra Michael 310, låter bra.
8 km på stadens gator ikväll.