Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
6 km med många backar idag. Nu vila till torsdag (gäster på besök emellan där) och då får jag nog pressa mig lite längre. Måste öka antal km ganska drastiskt nu.
Om vi låtsas att du börjar på 8 km och ökar 10% i veckan så grejar du det, Duckan. Få inte för bråttom så du drar på dig nya skador...
Jag var till gymet och mjukade upp ryggen idag. Äter Ipren också, för jag vill inte få en inflammation i ryggen. Känns mycket, mycket bättre!
Jag tänker på det Jespis, skynda långsamt, men samtidigt stressad över Halvan. Typan!
Men jag ska lyssna på dig och flåset
Måste få berätta om kungen i vår familj. Maken fick ju en kota krossad i somras (tror jag skrev om det) och han har kört rehab, styrka och cyklat hela vintern/våren. Igår och idag drog 6 resp 7 km på bana. Jag tycker det är bra fasen.
Visst skadade han sig när ni var bortresta? Härligt att han är återställd!
Gymet i förmiddags och Intervall Flex på Friskis tillsammans med sonen nu ikväll. Så härligt när man kan göra "riktiga" saker tillsammans!
Ja, det var på semesternM
Hade sån träningsvärk igår att jag tog en vilodag. Intervall Flex-passet är grymt! Underbart! Idag sprang jag 8km. Halva vägen i motvind - puh! Nu blir det fotbollsmorsa-livet resten av dagen (Storsjöcupen hela veckan).
En långsam mil idag, men nu är den gjord. Kämpa på!
5 km idag, rätt snabbt för att vara jag och så 100 burpees på det, fast inte i följd