Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Passa på att njut av London, gåendes!
Absolut! Vi går över 20000 steg om dagen ändå, så det känns ok.
Tog mig i kragen och drog ut på 8 km. Ganska trögt, men nu är inget att be för, bara kör!
6 km idag. Tunga ben. Veckan slutar på 23 km totalt vilket är ett uppsving, men nån fart är det inte tal om.
Ingen som spriger längre eller har det konmit en ny löpartråd?
Har köpt mig en Garmin Forerunner 235 och är nöjd med den. Har lyckats få ner 5 km-tiden till 28.00 efter vinteruppehållet.
Spaceman, här har det varit ganska sparsamt med löp. Tappade lusten helt i april nån gång och har bara underhållit flåset nån gång i veckan med 6-7 km. Hoppas att semestern ska få igång mig igen och att lusten kommer tillbaka.
Här finns lusten, men har problem med benhinnorna sedan några månader... så himla surt!
Kör just nu spinning (för att få upp pulsen och blodsmaken i munnen) och styrketräning. Helt ok, men jag saknar löpningen!
Drog mig ut på 5,5 km idag. Nu, nu vänder det nog!
Vrickade foten för två helger sen med en rejäl svullnad över knölen på utsidan. Tyckte ändå att den repade sig rätt fort och igår sprang jag 7 km. Gick hur bra som helst!
Men idag gör foten mer ont. Typiskt.
Jag tog upp min löpning i april o maj. och tog mig runt Göteborgsvarvet (halvamara) i maj i år och var supperladdad för marathon comeback nästa år!
Men
nu får jag lägga de planerna på hyllan!
jag är nämligen gravid!!! HURRA!!!
jag som inte skulle kunna bli gravid igen..känns otroligt!
får ta upp löpningen igen sen.. hur mycket man nu kommer hinna då med två små :)