Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Terräng ger en helt annan träning så ja, det kan det absolut vara ssextiotaltist. Jespis har lite goda idéer ibland också. Invänta fler tankar.
8,3 friska km genom stan. Skorna hade helt ok fäste trots is på marken.
Morgonrunda i onsdags och 5 km på löpbandet följt av 1,5h rörelse och styrka. Heja mig!
Här har det mest varit pass och 6 km på bandet. Paus för en förkylning. Imorgon tänkte jag testa benen ute igen. Känns som en evighet sen.
Japp! 8 friska km ute idag. Kändes bra. Släpade på en stor grankvist halva vägen också.
5 km på löpbandet följt av en timmes rörelse och styrka. I'm back!
6 pigga km ikväll. Går på lite olika pass på satsnu. Provar mig fram. Springer lite där emellan.
Har ni kommit ut på någon julaftonsrunda? Jag, svägerskan och maken gjorde 10 vackra men blåsiga km och nu kan vi gotta oss resten av dagen!
God Jul!
Har ni kommit ut på någon julaftonsrunda? Jag, svägerskan och maken gjorde 10 vackra men blåsiga km och nu kan vi gotta oss resten av dagen!
God Jul!
Sprang 8 km för en två veckor sen. Efter det bara sjukdom. Kanske hinner bli 2017 innan jag är helt kry.