Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Ny här. Får man hänga på? :)
Det får man! Här brukar några riktigt erfarna löpare blanda sig med nybörjare - och jag hoppas alla vaknar till och återvänder nu under våren!
Välkommen!
Jag lovar att vakna till! Har för avsikt att köra en halvmara redan i april (inte anmäld dock) och ev en i september också så det är läge att sätta igång.
Just nu känns milen nog så lång..
Det får man! Här brukar några riktigt erfarna löpare blanda sig med nybörjare - och jag hoppas alla vaknar till och återvänder nu under våren!
Välkommen!
Nån här som har kört med träningsklocka/aktivitetsarmband? Är lite sugen på att köpa en Fitbit charge 2. Nån som har en sån?
Jag är en Garmin-tjej och har en Forerunner 235. Den är löparklocka och aktivitetsarmband i ett!
Jag har inte haft nån klocka alls, men nu fick jag en Tomtom i present. (Hade önskat enklast möjliga då jag ju är mer en motionär än löpare) Har inte fått igång den ännu, men så har jag inte sprungit så mycket heller.
Jag behöver bara veta avstånd och fart. Så kom jag på att man blir ju inte av med luren på armen om man vill ha musik så nu är det två apparater som ska med.
Har haft bekymmer med höger smalben ett tag. Snubblade i mörkret över en liten barnstol i dotterns rum och slog i smalbenet, vilket resulterade i en ganska envis blödning. Nu har jag vilat från löpning i en dryg vecka men testade idag. Det kändes bra - och så skönt! Kör med kompressionsstrumpor och hoppas det hjälper lite...
Jag har kört mina små pass, intervaller i grupp och lite jogg på det.. Varit på solsemester en vecka, men det blev 9 km en av dagarna.
NU hoppas jag att löplusten kommer i gång för det har varit sval ett bra tag tyvärr.
Krya med benet Jespis!
Blev tyvärr "benhinneinflammation" av det hela. Nu är vi i London och jag får nog avstå löpning för att kunna gå om dagarna... så surt!