• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • Blicka

Tack! Nu ska jag snart sätta mig på cykeln till jobbet. Lite vardagsmotion slår aldrig fel!

• Duckan

Nu ni, nu är jag i gång igen! 6,6 km till jobbet idag. Ville att klockan skulle stanna på 7 km, men då vet till nästa gång att jag tar en lite annan väg bara.
    Fått en startplats till Midnattsloppet på lördag. Ser det som ett rent träningspass med publik och glädje. Brukar vara trångt och jag har inte sprungit en mil på länge heller. Blir säkert skoj!

• Blicka
    Duckan skrev 2017-08-16 08:41:38 följande:

Nu ni, nu är jag i gång igen! 6,6 km till jobbet idag. Ville att klockan skulle stanna på 7 km, men då vet till nästa gång att jag tar en lite annan väg bara.
    Fått en startplats till Midnattsloppet på lördag. Ser det som ett rent träningspass med publik och glädje. Brukar vara trångt och jag har inte sprungit en mil på länge heller. Blir säkert skoj!

Härligt o kul med Midnattsloppet!
  • Blicka

Vad har ni för klockor? Tar gärna emot tips på bra nybörjarklocka.

• Duckan

Jag har kört med appar i mobilen hela vägen, men så fick jag en TomTom i julklapp. Har inte fått kläm på hur den funkar. Jag ser avstånd och antal km, men ingen snittfart, kan inte spara min löp osv. Vet att jag borde läsa bruks, men det går fortare att ta med sig telefonen istället då.
    Högst irriterande, hur svårt ska det vara?!?!

• Jespis

Jag har en Garmin 235, älskar den! Den är lätt att förstå sig på och läser av pulsen på handleden. Visar sms och mejl om man vill.

Svar på tråden Löpartråden 13