• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • Jespis

10 km före lunch. Med icebugs med broddar men väldigt lite is - alldeles för hårt med andra ord. Känner av höger vad och hoppas det är högst tillfälligt...

• Duckan

Peppad av Jespis trotsade jag snuva och trötthet. Bara 6 km, men en bra start.

• Jespis

Skönt att man kan hjälpa till! Vi får skaka liv i den här tråden så man känner pressen!
    God fortsättning och må förkylningar och skador flyga all världens väg!

• Duckan

Idag fanns ingen ork. 5,5 km kändes trögt och magont längs vägen.

Provar ett konsitionspass på Sats imorgon.

• Jespis

Är på väg till gymet. Har inte bestämt mig för hur mycket tid jag ska lägga på löpbandet, men styrka och rörelse blir det i alla fall - övriga i familjen sover nog en stund till verkar det som...

• Carabellis kusp

Jag har dragits med långa infektioner och inte klarat att springa. Är bortrest utan skor sedan 8 dagar, men har gått minst en timme om dagen varje dag sedan dess. Löpning återupptas vid hemkomst!

• donny

Vart 9km tempo 5.30

Men idag "släppte" det aldrig riktigt

Brukar ta 1-2km av lite tröghet i benen sen rullar det på. Men idag tog det typ 8km :-/

• Jespis

Jag sprang/ trippade fram på blankisen i 7 km före gymet. Skönt mör i kroppen nu efter en timmes styrketräning på det!

• Duckan

Provade Energy 60 min (ingår uppvärmning och lite stretch). Maj gadd. Det var som Grit på crack. Bör få viss träningsvärk.

• Duckan

Efter ett gäng olika pass på Sats gav jag mig ut idag. Endast 6 friska km, men en runda i alla fall.

Svar på tråden Löpartråden 13