Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
10 km före lunch. Med icebugs med broddar men väldigt lite is - alldeles för hårt med andra ord. Känner av höger vad och hoppas det är högst tillfälligt...
Peppad av Jespis trotsade jag snuva och trötthet. Bara 6 km, men en bra start.
Skönt att man kan hjälpa till! Vi får skaka liv i den här tråden så man känner pressen!
God fortsättning och må förkylningar och skador flyga all världens väg!
Idag fanns ingen ork. 5,5 km kändes trögt och magont längs vägen.
Provar ett konsitionspass på Sats imorgon.
Är på väg till gymet. Har inte bestämt mig för hur mycket tid jag ska lägga på löpbandet, men styrka och rörelse blir det i alla fall - övriga i familjen sover nog en stund till verkar det som...
Jag har dragits med långa infektioner och inte klarat att springa. Är bortrest utan skor sedan 8 dagar, men har gått minst en timme om dagen varje dag sedan dess. Löpning återupptas vid hemkomst!
Vart 9km tempo 5.30
Men idag "släppte" det aldrig riktigt
Brukar ta 1-2km av lite tröghet i benen sen rullar det på. Men idag tog det typ 8km :-/
Jag sprang/ trippade fram på blankisen i 7 km före gymet. Skönt mör i kroppen nu efter en timmes styrketräning på det!
Provade Energy 60 min (ingår uppvärmning och lite stretch). Maj gadd. Det var som Grit på crack. Bör få viss träningsvärk.
Efter ett gäng olika pass på Sats gav jag mig ut idag. Endast 6 friska km, men en runda i alla fall.