Hej! Nu är vi tillbaka, eller ja, vi beslutade oss efter 2½timme hemma för att åka till Hemavan och överraska svärföräldrarna.
Inte för att vi inte trivs hemma utan för att de flesta i släkten kring Umetrakten var bortresta och svärföräldrarna firar vi gärna Påsken med
.
Ska läsa ikapp nu!
Heidi: My sover i vanliga fall mellan 1-1½ timme på dagen innan lunch. Då brukar hon vakna kring 05.30 och somna kring 19. Nu efter all semester och resor är det ju hel twistat, hon somnade precis :-P
Kvack: Jag har missat vad det är för kurs du ska gå?
Vad gäller Mys matvanor är det oftast (borsett nudå hur det har varit under semestern) Välling och sedan lite senare macka. Sedan brukar hon sova, efter det lunch, mellis, middag och sedan somnar hon oftast innan hon hinner få i sig något mer, vi brukade ge henne välling men hon ville inget ha på kvällen....
WOOOOWIE! Vad mycket ni får tillbaka på skatten!!
Ojdå det är visst en ny tråd!
Linn: GRATTIS!!
Jag känner som dig Miss H
INTE sugen på fler barn just nu!!! Men någondag vill jag ha i alla fall ytterligare ett syskon till My. Lyckligtvis är Anders också med på i alla fall ett till
Däremot vill jag inte ha fler barn efter att A är 47 för då hinner det yngsta bli 18 då han går i pension (för då ska jag ha honom för mig själv :-P *obs ska tas med en nypa salt*) Så om Anders inte är för gammal kan ju inte Roger vara det