• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • sthlmstjejen

linn: GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!! Det är ni värda efter 1 år av försök!

• goshheidi

Linn, Åååh stort grattis!!! {#lang_emotions_laughing}Nu håller vi tummarna för att allt ska gå bra. Härligt med fler bebismagar i tråden.

• Lina S

GRATTIS LINN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vilka roliga nyheter

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • MissHellen

Rosa: Jag VILL ha ett syskon till Elton, men INTE nu Om några år, då Elton kanske är 4. Dock vill inte R ha, så just nu ser de inte ut att blir några fler mini R..

Linn: Grattis! Gud, så söt han är Axelfisen

Nu ska jag koka te och göra vitlöksmackor i ugnen, mums!

• Vilda Tiger

Linn
    Jag är så GLAD för er skull! JÄTTEGRATTIS! Tänk att det skulle ta sig just den månad då du inte tog dina hormoner. Kroppen är häftig. Axel är söt som socker och jag fårstår att du är upprymd just nu!

Luz
    Då du inte ville att testet skulle vara pos så är jag glad att det var neg, för din skull.

MissH
    Man vet aldrig vad som händer i framtiden... hoppas du och Roger iaf är överens i om frågan då det väl kommer till sin spets om några år.

Jag är trött, jag. Ska lägga mig strax efter Lyckeli idag. Inget roligt att vara uppe länge då Marcus jobbar ändå. Lyckeli har inte kräkts mer iaf utan har energi så det räcker och blir över enligt mig. Vi har varit ute och luftat oss också så förhoppningsvis är hon tillbaka i normala gängor imorgon.

• linn78

Tack alla!! Ja, jag har inte fattat ännu men imorgon ska jag ringa och beställa tid för tidigt VUL så om ca 2 veckor kanske det blir mer verkligt!! Jätteglad är jag iaf och otroligt nog att det skulle ta sig den månaden utan hormoner och utan sex eller ja inte helt utan sex tydligen men max 2 el 3 ggr har vi fått till det för jag har haft ont av operationerna så jag har inte precis kunnat göra något....

Luz: grattis tillbaks till dej eller vad jag ska säga, till negativt test.

• RosaNapp

linn78: grattis, grattis

MissHellen: han kanske ändrar sig? Säger som VT, hoppas ni är överens sen om vad som ska ske iallafall.

luzorsus: grattis till dig med, en lättnad kan jag tänka.

Rimfolina: skönt att hon mår bättre och gillar antibiotikan.

Nu har jag lämnat första intresseanmälan på en lägenhet. Lite för nära kanske, men den passar mina kriterier, osedd, iallafall. Återstår att se om jag får den, isåfall blir det flytt 1 Juli. En 4a, men något mindre än den lägenhet vi har nu. Mindre yta att städa (får väl försöka se det något positivt...)

• MissHellen

VT & Rosa: Som de ser ut nu, blir de inga fler alls. R är helt emot! Han kan inte ens tänka sej tanken. Och på ett sätt kan jag förstå han, då vi haft "sådana problem" med Eltons sovrutiner. Men, vem säger att de ska bli så med nästa? Och om de bli så, är vi ju förberedd på de.
    Men jag har sagt att jag vill ha ett syskon till Elton, men inte nu. Och jag vill inte ha ett definitivt nej nu! Utan att vi ska prata om de då och se hur situationen ser ut då. Men jag ger de inga större förhoppningar

Rosa: Skönt att de börjar hända nått för dej, på lägenhetsfronten Tänker massor på dej! Jag är så imponerad!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11