KaOl,ska kolla med Mikael om Torsdag fm för då jobabr mamma och co.fast då blir han ensam men ska kolla med honom.eller ev efter 13 i så fall?
Jag tycker absolut att hon ska cykla,det är inte långt.Finns det bra cykelvägar och hon är trygg i det så absolut.
heidi,fyyyyyyy jag hatar sådant.jag är (fortfarande) mörkrädd och måste ha dörren låst när jag sover och om vi är ensamma hemam på dagen.burr...
Linn,Elly tycker om ljudböcker,just för att hon inte har ro att bläddra i en bok så länge.men om man sätter på en ljudbok där man är så lyssnar de ändå på den.
Det KAN ju visa positivt på ÄL test vid graviditet.HOPPAS
du får köpa ett test jag blir ju super nyfiken
Klart det kan ta sig utan hormontablett,kanske mindre chans bara!?
LinaS, nä klart men jag tänkte bara om den tar slut innan du kommer hit,det var ju några veckor.så är det ju trist när den avr så mkt billigare här.Ställer gärna upp annars
VT;din mage är super fin,rund och vacker.Du ser strålande ut på bilden!
URK för kräks....
rosa, sikken super ide,absolut något jag ska lägga på minnet att måla sina egna gardiner
och de blev ju gör fina.så kul när barnen själva gör saker.
Idag har jag köpt "att sova utan gråt".just nu går det bra fast jag tänkte den kan ge lite tips ändå,och om det kommer fler hinder på vägen.Beställde även "trotsboken"
kan nog få lite handfasta råd där med.dock känner jag inte att jag har något större problem med det men det kanske kommer och är då bra att ha den.
Nu ska jag göra mackor och sedan drar vi en tur till rusta och IKEA