• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • sthlmstjejen

VT: Jo i morse pratade jag ut med mamma i telefonen om en del saker, men allt vill jag liksom inte berätta för henne det känns för privat. Men det är klart att spänningen släpper lite.

Rosa: Ohh synd att vi bor så långt ifrån varandra, annars hade vi kunnat sitta och fika och prata om vår VÄLDIGT liknande livssituation just nu!

linn: Grattis till godiset! Kanske jag också ska försöka tävla lite

• RosaNapp

linn78: grattis till vinsten . Har helt missat att dom har tävling nu.

sthlmstjejen: det hade nog blivit mycket tårar, men ack så lösgörande också, tror jag. Ja, det är lite synd att vi bor så långt ifrån med tanke på hur lika situationen är för oss.

Kollade in närmare vilket hus det gäller nu och det är ännu närmare än jag trodde! Trappuppgången mittemot snarare... (jag har inte brytt mig om vad dom husen har för adress förut  så jag har missat det, är inte så bra märkt här).

Så, nu har vi varit till tandläkaren och henne gillade jag inte. E ville inte sätta sig i stolen och hon skuldbelade henne för det och kallade henne lipsill och tyckte att hon som minsann är så stor och storasyster skulle våga det och bara för att hon inte vågade så fick inte V göra det heller för E skulle minsann göra det först!
    Fick en ny tid om ett par veckor. Jag HOPPAS tandläkaren hade en dålig dag för är hon likadan nästa gång kommer vi aldrig gå till henne igen.
    Allt detta bara för att hon sa att hon skulle kittla E när hon låg i stolen och E ville inte det, men det lyssnade hon inte på. Kärring!

Nä, dags för att få A att sova och V att vila (eller som han säger: jag vill inte sova, jag ska vila och sen stensover han efter fem minuter )

• MissHellen

En snabb fråga (Elton vill inte att mamma sitter vid datorn ): Är de "okej" att bajsa svart? (Jag pratar alltså om Elton haha!)
    Han är ju dålig och äter penicillin, äter knappt men dricker i dag iaf.

Elton ropar..

• Kvack

Linn: grattis både till vinst och det positiva resultatet på stickan.

Luz: grattis till att det var neg för dig.

Rosa: vilken tandläkare. Hon verkar inte vara bra med barn.

LinaS: låter skönt med hotstone massage.

• Lina S

Miss H - han har inte fått blåbär då?

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • MissHellen

Lina: Haha, nä Och de är KÅLSVART!

• Lina S

Miss H - jag vet faktiskt inte, ring sjukvårdsupplysningen.

Nu ska jag hämta småfisarna!

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • MissHellen

Lina: Sorry, såg nu hur snuffsigt de lät, de jag skrev! Sorry för de.

Sthlm: R vet mycket väl att jag blir besviken! De var likadant innan vi fick Elton: Jag ville ha barn och kunde inte leva med nån som inte ville ha barn. (Nu har jag inte tvingat Roger att skaffa barn, utan han sa själv att han ville ha barn. Han tyckte först att han var för gammal)
    Jag vill ha ett syskon och de vet R, sedan vart vi kommer med de, har jag ingen aning om..

gosh: Precis, så tänker jag oxå! Jag har ju redan glömt, hur jobbigt de EGENTLIGEN var!

• RosaNapp

Jaha, nu har A kräkts. Har inte visat något tecken alls, bara kräktes rakt upp och ner efter jag lagt honom för kvällen. Hoppas det inte är magsjuka, men det är det väl. Han ska ju på kontroll imorgon, var det tänkt.
    Fattar bara inte varifrån han fått det, vi har inte träffat andra barn på evigheter, eller knappt ens vuxna för den delen heller. Helt isolerade från omvärlden vi .

L kommer få ta natten iallafall, jag vill absolut inte ha magsjuka nu.

• jeng

Rosa,

37+2 fick jag magsjkan, och 37+4 kom tage inget ont som inte har nåt gott med sig hahahaha... men jag hoppas du slipper. jag kräktes ju bara en gång... men det absolut värsta var känslan att jag inte ens nådde fram till toan för att magen var ivägen.
    har vi fått se din mage förresten? det har jag missat isåfall...
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11