linn78: grattis till vinsten
. Har helt missat att dom har tävling nu.
sthlmstjejen: det hade nog blivit mycket tårar, men ack så lösgörande också, tror jag. Ja, det är lite synd att vi bor så långt ifrån med tanke på hur lika situationen är för oss.
Kollade in närmare vilket hus det gäller nu och det är ännu närmare än jag trodde! Trappuppgången mittemot snarare... (jag har inte brytt mig om vad dom husen har för adress förut så jag har missat det, är inte så bra märkt här).
Så, nu har vi varit till tandläkaren och henne gillade jag inte. E ville inte sätta sig i stolen och hon skuldbelade henne för det och kallade henne lipsill och tyckte att hon som minsann är så stor och storasyster skulle våga det och bara för att hon inte vågade så fick inte V göra det heller för E skulle minsann göra det först!
Fick en ny tid om ett par veckor. Jag HOPPAS tandläkaren hade en dålig dag för är hon likadan nästa gång kommer vi aldrig gå till henne igen.
Allt detta bara för att hon sa att hon skulle kittla E när hon låg i stolen och E ville inte det, men det lyssnade hon inte på. Kärring!
Nä, dags för att få A att sova och V att vila (eller som han säger: jag vill inte sova, jag ska vila och sen stensover han efter fem minuter
)