• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Strözzel

MissH: Angående bajsfrågan så tänkte jag genast på för lite vätska men såg sen att E druckit. Våra tjejer har fått mörk avföring när de varit hårda i magen. 

• 3 barns mamma84

Nu e jag oxå här

Glad påsk på er alla

Ebba 050607 Amadeus 080814 Mf 15/12-09 min ängel
  • Lina S

MissH - hur gammal är R?
    Steve blir 41 i år, men vi ska kanske ha en trea om några år...

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • MissHellen

Strözzel: Han har ju druckit dåligt oxå, men i dag har han druckit väldigt bra. Så jag hoppas de blir bättre med bajsandet oxå!

Lina: R är född 73. Jag har absolut inga problem med R´s ålder, utan de är bara han som är nojjig
    Finns ju många män som är bra mycket äldre, som får första barnet sent!

• 3 barns mamma84

Ebbas pappa Rickhard är 42år och han har 2 barn med x frun och sen min kompis och sen jag med Ebba..

Johan är 25år

Ebba 050607 Amadeus 080814 Mf 15/12-09 min ängel
  • Hallonsocka

Anders blev 43 i februari ja, A fick ju L  då han var väl 31 då han fick henne. Men första barnet spelar väl mindre roll. Sista barnet som har någon betydelse tycker jag

www.
  • goshheidi

hahahaha. Jag vet att jag inte borde ha lurat, men jag kunde ju bara inte hålla mig. Sa nyss lite panikartat till P såhär:
    P!! Vi måste till sjukhuset! Vattnet har gått! :)
    Och utstörtandes från arbetsrummet kommer en alldeles förskräckt P som säger VA?? NU?!?
    Hihihiihi. Har inte lurat någon annan idag.

BV, åh! Va bra att du mår bra efter operationen!

Nu ska jag gå och läsa hallons blogg om resan.

• goshheidi

Åh, vad jag blev sugen på att resa när jag såg bilderna. Tur att det var "bara" åksjuka hon fick och inte någon magjuska och att resten av resan blev så lyckad!
    Vi är ena vattenmonster hela familjen så en liknande resa vore härlig - om några år... :)

• RosaNapp

MissHellen: L är äldre än R. Du får hälsa honom att barnen håller honom ung sen .

Verkar än så länge bara vara A som fått det hela. Möjligtvis E också, får se hur natten ter sig. V har det inte märkts något på.
    A har haft feber hela dagen, men inte kräkts mer än en gång på morgonen och en gång på eftermiddagen. Till middag åt han jordgubbskräm och drack vatten . Än så länge har han fått behålla det iallafall.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11