• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • jeng

gud vad jag skriver kort och slarvigt idag. det jag menade med ekonomin, att det är helt ok med mig, är att ph har saker han vill göra, som han har velat göra länge, som kostar rätt mkt pengar. tex vill han ta mc-kort. jag har inga direkta såna saker, utan vill mer att jag ska ha pengar till fika, böcker och det här allmänna. när vi har bott dyrt, haft lite sämre med pengar osv, så har jag inte tyckt att det är ok att vi ska ta ut onödigt mycket fp, bara för att han ska ta ett mc-kort eller köpa en mc. därför har vi bråkat en del om det under den perioden. men nu när vi har så vi klarar oss jättebra ändå, så ser jag inget som helst hinder för att han ska få göra det han vill. 

• jeng

iiihhhh

jag tror att snart kommer det en beeeeebis i mölndal
    jag har ju hela tiden sagt att det ska bli till helgen efter lyckelis dag. så nu får vi se om jag kan ha rätt
  • Vilda Tiger

Rimfo
    TACK! Hoppas din natt blir bra.

Linn
    Ja, jag räknar ju så uppenbart är jag lite intresserad av det själv.

Jucea
    Jag får pirr i magen när du säger sådär! En bebis... tror du det BLIR en bebis? Min systerson sa att han tror det bli en lök. Jag är på den nivån med, kan inte fatta att det ska komma ut ett barn till. Lyckeli finns ju redan, liksom, och HON är ju mitt barn. Känns som jag borde föda henne igen.

• jeng

VT,

HAHAHA!
    Jag som var så säker på att Ted skulle vara mörk och brunögd fick ju fel när han kom. Sen när Tage skulle komma så var jag ju istället säker på att han skulle bli blond och blåögd, men DÅ kom ju den mörka ungen Det är helt konstigt sånt där...
    Och lite knäppt är det allt, att det ska komma EN TILL som man ska tycka om så mycket! Och nog tog det ett bra tag tyckte jag. 
  • linn78

Till något helt annat: någon som har erfarenhet (genom jobb eller personligt) av pskykopater? Alltså väldigt labila människor som man inte riktigt vet var man har? Vill inte skriva mer här så därför är min fråga kanske lite svår...

Vi har det extremt stressigt just nu; vi har lagt bud på ett hus. Så på måndag kommer mäklaren och ska fota och greja med vårt nuvarande hus för att lägga ut det till försäljning och vi har sååå mycket som vi skulle behöva ha gjort innan visningarna som inte kommer att göras nu pga tidsbrist. Så nu känner jag att vi inte kommer att få det vi vill ha för huset för dessa saker inte är fixade. Och jag jobbar tors fre lör. Ivan är ledig imorgon men då är allt stängt så det hjälper inte ändå förutom att han kan börja städa undan. Det ska regna hela helgen så gräset kommer inte att bli klippt och rabatterna blir inte rensade. Vi har garaget fullt av skit som ska till tippen, detta får gubben fixa med min pappa på lördag med Axel på häng för min mamma jobbar hela helgen så hon kan inte passa... Gud, jag känner hur hjärtat slår dubbelt så fort bara jag tänker på det. Suck!!

• Vilda Tiger

Linn
    Marcus chef på ett tidigare jobb var psykopat... vad undrar du?

Jobbigt att vädret inte är på er sida. Hoppas ni får gjort det viktigaste iaf, och försöööök att inte stressa utan tänk på lilla hjärtat.

• jeng

Linn,

Skoj med hus!
    Får ni huset med ert bud om ni får ert hus sålt, eller hur ligger det till? Någon länk?
  • Lana

jucea,jag tycker det är helt ok att ventilera om allt i denna tråd.tycker att alla "tar" det bra.även om de inte tycker samma så ifrågasätter eller skiter man i det.man kommer med så goda råd och tips man kan.Så ventilera på

VT,härligt att få en lök.jag ska ju enligt Elly få en hjort,så ja jag längtar nog itne efter förlossningen om hon ska ha rätt
    Allt är som sagt spännadne på slutet.och att ah bajsat 9ggr kan ju betyda massor.typ att det är trångt där nere och bebis trycker sig nedåt.hejja
    ska nog sätta på mobilen igen.....

linn,klart det kan göra mycket att det är iordning mm.men när vi har tittat på hus så har vi definitivt inte lagt någon vikt i hur det ser ut just nu.då varken golv eller annat har passat oss alls.dock gör ju många så,att de tittar på hur det är just då. Det kommer att går jätte bra tror jag.

• Lina S

Lana - en hjort hahaha hon e ju för söt Elly!

VT - hoppas du är på BB nu då att vara körig i magen och bajsa är ju ett klassiskt tecken! Jag tror också att din lilla lök kommer snart

Det är sjukt att man kan få lika starka känslor en gång till, men så är det!

Linn - lycka till med huset!

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Hallonsocka

ooooh! Kan tänkas att Lyckeli blivit storasyster kanske?!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11