Sthlm,
Hade jag bokat målaren så hade han sagt att jag fick betala den med mina privata pengar. Vilket ju inte är möjligt eftersom jag inte har direkt många såna. Så det hade lixom inte fungerat.
Han inser väldigt ofta i efterhand att han har gjort fel, men det är ju så dags då lixom. Speciellt som han har glömt det dagen efter igen...
Rosa,
Jo, jag hade inte berättat för honom att det gick att hyra bebyskydd på sjukhuset (han lyssnade inte, och var ju uppenbarligen inte intresserad av att ta redan på fakta själv) tan han sa åt mig att göra som jag tyckte var bäst. sen insåg han att det jag gjorde kostade mer pengar, och då skulle babyskyddet tillbaka på direkten... pengar pengar pengar...
Det är ju just det där, igår var det garderobsinredningen som han inte var nöjd med. Men när jag stod för 3 veckor sen och hade flera ritningar på förslag, och frågade honom vad han ville ha med, eller om han ville diskutera, så säger han att han inte bryr sig... Men som sagt, gnälla i efterhand det går bra ändå... Exakt samma sak var det med köket. Jag hade ritat flera versioner, försökt visa, försökt diskutera. Och kvällen innan det skulle beställas, DÅ kommer han och frågar om jag är dum i huvet som har satt ett skåp på si och så vis, och sådär vill man ju inte ha det, och diskhon måste flyttas osv... VARFÖR?? Hur svårt är det att ta en titt när det är aktuellt, och inte bara gnälla i efterhand?
Nej nu är jag less.... Måste ta tag i nåt...