Mareld
Hahahahahaha! Smidig? Enkel? Hahahahahahahaha! Jomen tackar, jag tar åt mig komplimangerna!
Men inte fasen ser jag direkt smidig ut då jag ålar mig ur sängen och stapplar mot toaletten nattetid.
Ang resa - jag är ju väldigt förtjust i Kroatien och gillar ön Hvar väldigt mkt. Det finns en stad som heter Jelsa där, och i den har jag tillbringat min bästa semester tillsammans med Marcus. Vi hyrde en liten lägenhet (en del i ett hus, den hade rum, toa och minikök) med egen ingång och sedan hyrde vi cyklar och tog oss till städer i närheten några dagar. Det finns många båtresor därifrån med, om man nu gillar det. T.ex. till ön Brac som ligger intill, där Kroatiens mest berömde sandstrand ligger (annars är det mkt klippor, får jag förvarna dig om). Staden där sandstrandstungan ligger heter Bol. Annars finns det en mkt pittoresk stad som heter Krk, som även ligger på ön med samma namn (Krk). I Krk finns en lång sandstrand. Det är ett litet fiskarsamhälle som är SÅ mysigt, men jag har bara varit där under lågsäsong så det var inte badväder då. Där finns fina hotell precis vid stranden, om jag inte missminner mig.
Sthlm
Hu för löss! Uschimamej... men bra att ni fick avlusat med en gång. Jag har inte haft löss men inser ju att man lätt får hem det då man har barn på dagis och i skola.
KaOl
Du har fått så bra tips från Lana och Jucea så jag håller mig lite utanför denna gång. Vill bara säga att jag tycker det är starkt av dig att kunna se din egen roll för flickan (flickorna) så klart och objektivt. Jag förstår att det måste vara tufft att sätta gränser och hela tiden ha deras mamma som de jämför med indirekt iaf. Men du gör ett bra jobb, låter det som! Keep it up, och du - när de blir vuxna och förnuftiga så kommer de kunna se allt det du gjort för dem och du får nog tillbaka det då.