• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Vilda Tiger

Mareld
    OHHHH! Januari! Jag missade det helt! Inte passar Kroatien då, det är svinkallt. Sorry!

KaOl
    Hm... ja, imorgon blir det nog.

• Vilda Tiger

Så. Nu har vi pippat tre ggr på en timma. Sätter inte det igång det så får ungen starta det hela själv då den vill. Worth a try, iaf.

• linn78
    Vilda Tiger skrev 2010-05-11 23:28:59 följande:
    Så. Nu har vi pippat tre ggr på en timma. Sätter inte det igång det så får ungen starta det hela själv då den vill. Worth a try, iaf.
    haha, det kan man kalla färdknäpp. Sov du gott sen?
  • Vilda Tiger

Linn
    Nä, jag har sovit en timma inatt, slumrade mellan tre och fyra. Har haft ganska onda värkar resten av natten. Vid fem väckte jag Marcus och bad honom hämta två alvedon och nu är jag skitsur över att de verkar ha tagit bort den mesta av smärtan. Det verkar ha varit falskt alarm och TROTS att jag hela natten har intalat mig att det nog är det så är jag skitgrinig nu. Idag föddes Lyckeli så det hade varit fint att få denna bebis samma graviditetsdag. Värkarna känns liiiite nu och de kommer med 3-5 min mellanrum.

• linn78

ojdå, kan du få lite sömn under dagen om det skulle sätta igång? Inte roligt att åka utmattad till fl...

• Vilda Tiger
    linn78 skrev 2010-05-12 07:51:50 följande:
    ojdå, kan du få lite sömn under dagen om det skulle sätta igång? Inte roligt att åka utmattad till fl...
    Ja, Marcus är ju hemma. Och Lyckeli ska ändå åka till farmor och farfar idag, för att leka med kusinen. Hade inte tänkt skicka ner henne förrän efter middagssovningen men hon kan ju åka efter frukost om vi vill det. Och om det stannar av nu så går Marcus och Lyckeli till ÖF och då kan jag sova två, tre timmar.
  • KaOl

vt: Bra jobbat - nu ska du få se att det blir bebis!! Lite häftigt om h*n kommer på samma graviditetsdag som Lyckan!!

Igår var förresten en mkt bättre dag här hemma; E hade nog tagit till sig lite av mitt utbrott i förrgår och var som en liten ängel. Räknade till och med alla mattetal jag skrivit ihop åt henne utan att knota . Vad jobbigt det är när de verkligen inte alls tar till sig hur en sak funkar (som i E's fall nu procent och bråk); får kanske gå lärarutbildningen för att kunna hjälpa henne...?

• KaOl

... och bra jobbat av M får man väl oxå tillägga

• KaOl

... och ett ulli-inlägg till *sorry*

vt: värkarna med Måns gjorde inte spec ont förrän efter vattnet hade gått; så det kan mkt väl vara på G även om det inte känns så mkt *håller tummar o tår - spääääääääännande!!*

• Lana

VT;spännade då hoppas vi de gör lite att det triggar igång något dessa förväkar.
    Säger som KaOl,jag var ju på igångsättning och de värkar jag hade hela lördagen gjorde inte jätte ont mer väldigt hårda.så de kan göra massa nytta,de gjorde hela min latensfas.det var mer när de var runt 5cm som allt började göra ont.

KaOl; va skönt att hon tog åt sig.då vet du vad som biter på henne.

Nu har jag alla vagnarna hemma Skitkul,dock jätte synd att den skitfina "sulkyn" var mer en barnvagn. nu ligger alla tre ute på blocket.hojta till om ni vill ha nän Jag (Annika) står som säljare,de kom ut i gårkväll.
    Fick pusslat ihop enkelvagnen vi ska ha.SKITSNYGG blev den med svart sits och svart chassi.SÅ nöjd.måste bara prova den ute också.tänte ta en tur och reta min förvärkar ännu mer.fan va envis jag är.kommer en så stegar jag bara envist på,är så trött på dem nu....

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11