• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • linn78

grattis heidi!! Så fina namn, vilket skulle vara  tilltalsnamn isf? Jag gillar ju "Eddie"...

• goshheidi

Linn, Vi skulle säkert börja kalla honom för Alex. Felix o Alex =)
    Alfred är ett annat namn vi har på lut. Tycker han ser ut som en Alfred. Men hmmm. Vi måste prova oss fram vilket som passar. Jättesvårt. Än så länge heter han mest bara lillebror och bebisen :)

• jeng

Heidi,

En kompis barn fick kallas Lillebror så länge att till slut så fick han heta det
  • Vilda Tiger

Heidi
    Alla namnet var superfina! Men Alfred har jag själv högt på listan så det dunkar ju hjärtat lite extra för.

• jeng

Hahaha, Alex och Felix kändes lite "HUmle o Dumle" Menar absolut inte att det var nåt negativt, men det kändes nästan som tvillingnamn eller vad man ska säga... Jaja...

Alfred är en favorit här också! Kanske Alfred Alexander? Eller var Edward av nån speciell anledning (släktnamn tex)?
  • luzorsus
    jeng skrev 2010-05-13 14:16:42 följande:
    Hittade en sida och kom fram till 21 points... Men det är ju knäppt att tex frukt och grönt ofta innehåller noll. Man kan ju äta sig fet på bara grönsaker om man bara äter tillräckligt mycket. jag som inte har nåt stopp vad gäller mat skulle nog ha svårt att bara gå efter pointsen....
    vilken sida hittade du?
  • jeng
    luzorsus skrev 2010-05-13 21:48:00 följande:
    vilken sida hittade du?
    Det var en familjelivssida... Hmm, jag googlade bara på typ "hur många points får jag äta" eller nåt. så var det en utrkning som började med typ är man tjej får man 7 poäng, sen fick man nåt för sin ålder, sin aktivitet om dagen osv. Totalen blev iaf 21 Vad nu det betyder
  • RosaNapp

goshheidi: fina namn, blir en liten kejsare det där

Jag mår skit...

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11