• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • KaOl

Lana: och jag var öppen 8 cm när jag kom in - och då hade jag inte haft särskilt ont!
    Japp skönt, nu är det nog lite lugn några dagar i alla fall
    Kul med vagnen/vagnarna!Bild!!

• Vilda Tiger

Men tjejer - nu stiger hoppet! Grejen är mest att det gjorde rätt ont faktiskt, inatt, men iom att alvedonen mildrade dem så tänkte jag att de nog bara var förvärkar. Inte för att jag har haft så starka förvärkar tidigare men ändå. Snart ska Lyckeli och Marcus gå till ÖF några timmar och då ska jag lägga mig i badet. Det var det som kickade igång det hela med Lyckeli.

KaOl
    Gott att dagen igår var bättre! Alla har vi våra svackor och mitt i dem känns de ju apjobbiga men sedan så kommer en bra dag och då lever man på den ett tag.

Lana
    Kul att vagnarna har kommit och att du är nöjd med enkelvagnen! Vår dubbelvagn har kommit till affären men vi hade inte tänkt hämta den förrän på fredag då vi ska in på ctg och ändå har en bil några timmar. Jag är spänd på att få testa den! Var liiiite försiktig med dina förvärkar, bara, så du inte kläcker rakt på gatan.

• Vilda Tiger

Lana
    Ohhhh... akta. Sådär får du inte göra. :-/ man får inte lägga ut egna annonser i trådarna, du kunde däremot ha skickat dem till mig så kunde jag lägga ut dem.

• RosaNapp

Lana: precis som VT säger, man får inte göra så, men vi får hoppas att det inte huserar någon  osynlig paragrafryttare här...

VT: hoppas det sätter igång snart. Jag och L försökte oss på en färdnäpp, men det gav bara onda fv, tyvärr.

sthlstejen: ja, A tar de bra. Han blir smått sur när han inte får klämma och känna på honom så fort han vill, men det passar sig ju inte alltid .
    Vad jobbigt med löss. Det har vi ännu klarat oss från, men fasar för den dagen det sker. Tänker på allt jobb med tvätt och städ på grund av det.

• RosaNapp

Det märks att det är varmare, nu kryper spindlarna fram...

• Lana

VT,rosa,oj då det tänkte jag inte på.jaja de får la stänga av mig över dan då

vt;hoppas ni blir nöjda med den när den kommer hem.

rosa,lägg av brrrrrr.jag som sa till Mikael igår att "å så skönt att det inte varit några spindlar här inne på länge...brrr...hade för ca 2vsedan sådana stora as som får mig att stelna...

• jeng

Godmorgon,

Här var det gräl halva natten, så jag kom i säng vid 4 eller nåt sånt. Förklarade att det är på väg att braka lös rejält nu om det inte blir ändring här hemma. Det är gnäll gnäll gnäll hela jävla tiden, och det är så onödigt. Igår fick JAG skäll i 3 timmar för att ikea har bytt ut sina genomskinliga backar mot helvita backar, som man inte kan se in i. Det var tydligen idioter som jag (som gillar en vit back bättre där man slipper se skiten) som förstörde för dom normala, eller nåt...
    Försökte förklara att han gör ju att jag hela tiden tänker negativt om honom och dom känslorna som man har dom trycks ju bara undan. Skitless är jag på det, och inte så jävla kul att leva i det i längden....
    Får väl se om det blir nån ändring... Iaf så tog han båda ungarna (mat och blöja) innan han åkte till jobbet imorse... Perfekt att det är idag som jag har Ted hemma från dagis...
  • sthlmstjejen

VT: Haha det var inte dåligt jobbat, antar att Marcus var sugen efter månader utan sex?

Hur står ni ut så länge utan sex, gravida eller ej, jag kan inte leva utan alls känner jag!

KaOI: Nej jag får fixa det mesta själv, känner mig iofs inte helt ovan vid det då jag ordnade det mesta själv även då vi bodde ihop. Skillnaden är väl att det inte är lika lätt att lämna ett barn hemma med pappan... men annars är det inte så stor skillnad.

jucea: trist att du känner så, och jobbigt att bråka,  är det så att du känner att du gör det mesta själv med barnen? Eller handlar det om mer saker?

• jeng

Sthlm,

Jamen det är ALLT!
    Gnäll för att det är så mkt som måste göras nu (flytten tex) när jag föreslog för 3 månader sen att vi skulle ta tag i delar av det, men fick då höra att "nej, det är inte aktuellt att göra det än på länge!"... 
    Likaså var han ute och fick nåt raseriutbrott på att jag har planterat träd och buskar "helt utan att diskutera det med honom", när jag har försökt flera ggr och han bara avärdar med att han inte är intresserad att diskutera såna saker... Så förra veckan stod han ju här ute och skulle gräva upp och kasta allt jag har planterat... Lixom vilken normal människa gör så?
    Och så det där med ikealådorna då... Det är tydligen MITT fel att dom har bytt färg på dom eftersom jag är så dum i huvet att jag vill ha vita backar... Va fan, ring ikea och gnäll istället för att gnälla på mig om det... Jag blir så jävla less på att det bara är gnäll om allting hela tiden... 
    Det är ju gnäll om så jävla onödiga saker!!! Varför lägga energin på det..?
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11