• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Kvack

Jucea: här hemma så flyter det mesta på nu. Det har varit en bra period länge nu, men han är lite orolig över att jag går kursen. jag kan ju träffa någon annan eller förändra mig jättemycket. Han förstår inte att kursen är till för att hjälpa mig och stärka mig. Jag älskar kursen och föreläsningarna som vi har, dom har verkligen hjälpt mig mycket så att jag vet bättre hur jag ska hantera panikattacker, ångest och att förhindra att dom kommer. hur man ska tänka istället när dom kommer och sånt. Jag mår verkligen bättre nu och är mycket gladare.

• sthlmstjejen

Kvack: Vad är det för kurs? Låter intressant.. har du provat kbt? Din sambo verkar väldigt osäker, har du ett jobb också? Minns inte om du berättat det... hur har han isåfall känt när du varit iväg och jobbat? Skönt att du mår bättre!! JObbar din sambo nu förresten? Minns att det var en konflikt om det tidigare..

jucea: jag tycker att man ska kunna skriva om både roliga o bra saker och tråkiga o jobbiga saker. Känner att många av oss öppnat oss en del o om du känner att vi blev för hetsiga mot ph och hur han beter sig så får du väl ta det med en nypa salt... eller på allvar, ja som du vill.

• Hallonsocka

Hihi, Vt var nyss på Facebook så det är nog ingen bebis ännu Hoppas hon fått sova iaf Vad roligt med bebisar.... längtar efter att få se Heidis-familjs nyaste tillskott!

• Hallonsocka

Kvack: Vad glad jag blir att läsa att du mår så mycket bättre.

Ursäkta att jag skriver ett kort meddelande och därpå ytterligare ett kort meddelande, men jag går omkring och är förvirrad mest hela tiden!

• Vilda Tiger

Inge en sketonge så långt ögat kan se här. Inte som inte kan gå själv iaf. Men jag har sovit gott, iaf. Lade mig med värkar var 15e minut men de försvann under natten, tydligen, för nu känner jag NADA. Men det kommer.

Kvack
    Så glad jag är för din skull, med den här kursen och yogan och allt! Det har känts som att du har behövt något liknande länge, så du känner att du är DU med, inte bara den som ror runt familjelivet.

• jeng

Kvack,

Det låter som att det går riktigt bra och det är ju skönt! Kul att det går så bra med kursen!
    Jaha, här dög inte macka idag. Fattade inte vad det var han gormade över, pekade och pekade. Till sist så såg jag ett gorbyspapper som vi har glömt slänga från igår.. Bara att värma gorbys! Jaja, han behöver lägga på sig lite så det känns ok. värre saker har ju hänt!
  • linn78

Hallon: vad är du förvirrad över? eller är det helt allmänt?{#lang_emotions_tongue_out}

Kvack: jag måste ha missat några av dina tidigare inlägg för jag har inte riktigt fattat att läget är så som det är. Men skönt iaf att det är bättre nu!!

VT: måndag gissar jag på, så ta det lugnt i helgen. Ang mitt psykopat-bekymmer så kommer jag att skriva om det på fb. Jag säger till när jag fått tid till det...

Jucea: Jag håller med Ted, en gorby´s hade jag lätt kunnat klämma nu. Eller 2. Eller 3... Huset är det sista som jag länkade till sist men här kommer den igen.
    http://www.hemnet.se/beskrivning/652437?r=3 Skickar länk sen när vårt nuvarande är ute. Vi vill ha med en klausul i försäljningen att om inte vårt blir sålt inom 2 mån så går köpet tillbaka. Vi vill inte riskera att stå med 2 hus. Förhoppningsvis får vi svar redan på måndag om hur ägaren ställer sig till detta. Han ville ha helgen att fundera.

Lana: Jag är ju en sån som inte kollar om det är städat, snyggt eller renoverat när jag går på visning; jag kryper i grunder, kollar takbjälkar på vinden, fukt i källare... Så jag får hoppas att ingen sån som jag kommer på visning Inte för att det är något fel på vårat hus men det är inte gjort någonting utomhus, så det behövs målas, bytas stuprör  mm. Sånt som jag stör mej på...

• Vilda Tiger

Linn
    Bara du inte lägger ut länken till ditt eget hus själv här sedan. :-/ Posta den till mig så länkar jag i tråden.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11