• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Vilda Tiger

KaOl
    Japp, lugna gatan här vad gäller bebis. Det trycker och spänner och har sig men det har det ju gjort ett tag nu. Jag tycker det är helt ok att få frågan här för det blir så rakt på och det gillar jag. Jag kan tycka det är jobbigare då folk lite trevande frågar: "Hur känner du dig...?" som om jag skulle erkänna lättare då att jag har värkar eller what so ever. Men som tur är har jag inte så många i min närhet som frågar.

• linn78

Lina: tack för recept! ska kolla upp om det är samma som jag provat innan, och ska försöka komma ihåg att leta upp mitt till dej!

Kaol: Skönt att ni rett ut sakerna redan. Ang matten så vet jag inte faktiskt, jag är själv helt värdelös på att lära ut till andra, jag blir förbannad om dom inte fattar hur jag tänker{#lang_emotions_laughing}

VT. Fortfarande härinne? Jag som trodde att du var på fl efter att tvingat ut bebisen med sex och kryddor, hahaha!! Att ni inte säger till henne att lämna gruppen eller bli en sluten grupp vetja! Då är det väl bara inbjudna som kan läsa och kommentera?!!

• linn78

Min lånegubbe på banken ringde för någon timme sen och jag blev helt ställd och tankarna gick snabbt att han hittat något fel bland våra huslån eller annat trist. Men han skulle bara fråga om han kunde lämna ut mitt nr till en tjej han känner som letar ett litet hus i vårt område!! Så imorgon kl 12 ska hon komma och kolla. Håll tummarna för att hon gillar det, för då slipper vi mäklarkostnaderna och allt jobbigt med visningar och sånt!!!

• Vilda Tiger

Linn
    Jag håller tummarna! Ang det andra; jag visste inte att man kan göra det till en sluten tråd... ska fundera på om det funkar. Hahahaha! Jomen jag har ju diverse häxkonster för mig, vet du, för att "tvinga" ut ungen. Dock har de inte funkat än. Jag kanske får ta till drastiska, exorsistiska knep som... som... som... ANANAS!

• linn78
    Vilda Tiger skrev 2010-05-15 21:50:57 följande:
    LinnJag håller tummarna! Ang det andra; jag visste inte att man kan göra det till en sluten tråd... ska fundera på om det funkar. Hahahaha! Jomen jag har ju diverse häxkonster för mig, vet du, för att "tvinga" ut ungen. Dock har de inte funkat än. Jag kanske får ta till drastiska, exorsistiska knep som... som... som... ANANAS!
    hahaha, ja, ananasen har jag hört vara en mycket farlig häxört!!! Men det bästa hittills idag var ändå när du skrev: "Men det beror kanske på vad man lever i för värld, vad vet jag.-." Och hon kontrar: "- Spelar ingen roll var jag bor!!" Det förlängde mitt liv med åtskilliga minuter{#lang_emotions_laughing}
  • Vilda Tiger

Linn
    Jag VEEET! Hahahahahaha! HUR kan man ens göra den kopplingen! Hahahahaha! Jag tycker det hela är mycket underhållande.

• Vilda Tiger

Och sen, SEN, då jag har levt farligt med ANANASEN - DÅ, då ska jag testa... håll i dig... nu kommer det... massage av fotknölarna!!!! Det har jag lärt mig av häxkonstkunniga Heidi.

• linn78

Hon säger ju själv att hon är lite häxa, hur kan hon då tycka att kryddor är häxkonster? Vad för sorts häxa är hon? Eller nej, svara inte på den, jag vet nog själv{#lang_emotions_wink}

Tur att det hände nåt kul såhär en lördagskväll på jobbet!!!

• linn78

ja, jag tyckte nog att det lät lite farligt när Heidi berättade så öppet om fotknöls-massagen. Det skulle hon viskat fram i en rökridå tycker jag... Det finns kanske många som får framtvingade bebisar nu pga av henne!!!{#lang_emotions_laughing} (hoppas du fattar att jag skämtar heidi..)

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11