• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • KaOl
    jeng skrev 2010-05-16 11:55:39 följande:
    vad ska hon skriva med då? näsan? eller tuttarna
    ... har drägglat ner hela tangentbordet i mina försök att skriva med tungan så nu går jag ut och planterar mina fina träd; persika, plommon, mullbär och dessutom en kiwi . (Ska bli spännande att se om det blir ngn frukt på persika o kiwi..)
    Har förresten slutat att vara martyr nu; ett par koppar kaffe, en promenad och ett par bitar polkachoklad gjorde susen
  • KaOl

hmm... förresten så blev jag sugen på thaimat nu!! Undrar om jag är rasist??

• KaOl

nä visst nä - det var ju bara om man INTE gillar thaimat som man kan misstänkas vara det :-S. Nog bäst att jag går ut till mina träd..

• Vilda Tiger

KaOl
    Lycka till med alla kiwisarna! Om de inte lyckas växa så är det nog för att du är rasist, och då känner de sig inte välkomna.

Hallon
    Hihi! Jomen visst, det är ju på den nivån.

Jucea
    Äh, fötterna!

Jag har just badat. GOTT! Lyckeli har det lattjo lajbans hos farmor och jag har inte varit ensam hemma så här lång tid sedan Lyckeli föddes. En konstig, tom men samtidigt lite skön känlsa.

• luzorsus

herregösses,vissa borde verkligen strunta i att läsa/skriva i forum om man misstolkar allt och i sluänden måste lämna alla trådar man deltar i..

• RosaNapp

VT: ingen fara . Har ju varit tråkigt väder så jag åkte inte ändå.

Jag brukar inte kommentera damen så mycket, men kan ju hälsa er alla att hon numer är portad från vår grupp på FB. Kändes bäst så.

• Vilda Tiger

Luz
    Ja, jag begriper inte hur man kan vara så insnöad att man inte förstår sin egen roll i det hela. Att man gång på gång hamnar i gräl och dispyter kanske inte ALLTID beror på "alla andra" utan då får man nog fundera över hur man själv beter sig.

Rosa
    Bra att du portade henne! Känns fel att hon ska kunna läsa där då vi ofta är väldigt personliga i våra diskussioner på fb, medan man är medveten om att detta som skrivs här kan läsas av vem som helst.

• Vilda Tiger
    Rimfolina skrev 2010-05-16 21:05:11 följande:
    Har också läst 2010-tråden... Herregud, var sitter felet?? Narcissist?
    Jag undrar med.

FAAAN! Jag hade spelat in Top model, TRODDE JAG! Satte spelaren på 18:58-19:01. TRODDE JAG! Skulle sätta mig och kolla - TRODDE JAG! Nä, tre minuter reklam hade jag spelat in, då jag missade sluttiden med en hel timma. Jaha, va ska jag göra nu ikväll då?
  • Rimfolina

VT: Finns det inte på nån -playsida på internet? Har inte så många kanaler så att jag ens vet på vilken kanal det går men jag antar att de flesta har play nuförtiden...

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11