• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • KaOl

linn o vt: hihihihi blev ju tvungen att gå in o läsa i 2010-tråden.. alltså!!??? Undrar hur det funkar där uppe?
    Undrar om alla asiater föder prematurt förresten? Så mkt ananas, ingefära osv kan ju aldrig vara bra

linn: håller tummarna att hon är intresserad av huset.

Fy sjutton - trött trött trött. Sovit jättedåligt och sedan vaknade Måns kl 6.30. Borde ha tvingat J att gå upp med honom men jag har insett att det nog bor en liten martyr inom mig så jag gick upp själv; antar att jag får skylla mig själv då .
    Budskapet gick nog fram igår för J kommer bara att vara borta några timmar idag; men å andra sidan så hjälper det ju nada eftersom jag fixade nästan allt igår (då jag trodde att han skulle vara borta hela dagen idag, som sagt)

• Vilda Tiger

Hallon
    Tja... det har varit en dispyt, kan man väl säga i en tråd där jag hänger: www.familjeliv.se/Forum-11-236/m50420683.html Carina har varit ganska arg på mig ett tag, och igår eskalerade det och hon, enligt mig, gav sig på mig. Jag har dock lovat henne att inte svara henne så jag kunde inte bemöta det rakt på, men det var en del andra i den tråden som reagerade på hennes sätt att skriva. Det blev en väldigt fånig vändning i det hela och det är därför jag tycker att det blev roande till slut, nästan löjligt. Men i grunden är det ju tragiskt, allt. Om du vill läsa får du backa en del, kanske fyra, fem sidor.

• Vilda Tiger

KaOl
    Nu slutar du vara martyr! J har ju fattat, så låt honom ta sånt som måste göras idag så du kan ligga på soffan eller ta en promenad eller va du nu vill göra. Ta igen dig. Njut av våren. Fundera. Bli glad igen. Kramar!

• Vilda Tiger

Hallon
    Och blir inte för arg på mig! Jag vet att du inte gillar det hela, men jag tycker faktiskt inte jag har betett mig illa. Jag tar inte vad som helst heller, och försöker iaf svara artigt.

• KaOl

vt: Jag ska plantera några träd, annars ska jag försöka sätta mig på händerna .
    Tycker inte att det finns ngt att säga om det i andra tråden från din sida; du har skött det snyggt!

• Vilda Tiger

KaOl
    Tack! Det låter bra det där med handsittandet, då kan du hänga här och roa mig.

• Vilda Tiger

Igår var bl.a. Elly och Lana här på fika. Kort finns på bloggen: www.troll.bloggagratis.se

Rosa

FÖRLÅÅÅÅT! NUUUU kom jag på att jag inte hade svarat dig än, ang din resa till Göteborg. Jag hade inte möjlighet att åka in till stan igår, då jag redan hade planer. Jag menade inte att ignorera din förfrågan, verkligen inte! Hoppas du kommer ner snart igen.

• jeng
    Vilda Tiger skrev 2010-05-16 11:06:58 följande:
    KaOl Tack! Det låter bra det där med handsittandet, då kan du hänga här och roa mig.
    vad ska hon skriva med då? näsan? eller tuttarna
  • Hallonsocka

Hihi... den där disskussionen var ju bara för rolig! Vart "tycker att thaimat är äckligt, men jag är inte rastist för det!"

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11