• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Vilda Tiger

Rosa
    Vriden? Snarare optimistisk och godhjärtad. Kanske inte helt realistisk, dock...om man ser till hur ni har haft det de sista åren iaf. Han har ju inte kunnat ändra sig, eller snarare utvecklats, då det harkrävts fram tills nu. Man kan alltid hitta tillbaka till varandra då man fått distans.

sthlm
    Jag säger som de andra; synd att han var ett pucko men tur det kom fram redan nu. Vad var det han gjorde eller sa som var dumt? *nyfiken*

lana
    Bra att du piffar upp tillvaron så här i slutet med lite mumma. :)

jucea
    Guuuuud va skönt!! Varje tvåbarnmors dröm! Jag väntar tills Benjamin är lite större men sen kanske jag också vågar mig på en sån grej. :D

Idag ska vi på bröllop. Barnfritt, så Lyckeli ska sova hos farmor och farfar, men Benjamin får hänga med på ett hörn. Det är riktigt klibbigt idag här, å jag hoppas det iaf kommer fläkta lite. Benjamin brukar vara ganska stönig på kvällarna så jag får se hur det går...

• sthlmstjejen

Rosa: Tycker synd om dig! Första tiden efter separationen var hemskast för mig, nu har jag vant mig vid att bo ensam, tom att vara ensam då barnen är hos sin pappa. Skumt men sant! Man vänjer sin snabbare än vad man tror.. håll ut!!!

VT: Ja han var feg, alltså han kunde aldrig säga rakt ut vad han tyckte o tänkte trots att det är egenskaper jag värdesätter ärlighet främst, och han var väldigt osäker på sig själv tyckte jag o det tänder jag inte på! Det jag saknar med honom är våra samtal, han var väldigt intellektuell o vi kunde prata (och ha sex ) hela nätterna.. Men som sagt han är inte den ende i världen.

• RosaNapp

VT: tack. Vet du, idag fick jag veta att jag är för negativ...
    Trevligt med bröllop. Hoppas ni överlevde värmen.

sthlmstjejen: tack. Jo, det är väl så. Det förstår jag också. men det känns för jävligt.
    Jobbigt sätt han hade. Påminner om det här...

A har iallafall sagt mamma en gång nu. När han var förbannad på mig .
    Och så går han omkring och säger "blä" hela dagarna (han gillar att "sjunga" Hjulen på bussen...)

• sthlmstjejen

Rosa: Hur mkt ska L ha barnen? Ska han ha de tre äldsta och du ha bebisen eller hur har ni planerat?

Hihi trevligt att A sagt mamma nu, synd att det inte var när han var gladare

• RosaNapp

sthlm: det är inte bestämt. Jag trodde att det var det, men nu har han ändrat sig igen, verkar det som. Helt ärligt vet jag inte alls hur det kommer bli med barnen nu, men jag vill fortfarande inte dela på dom.

Ja, han kunde väl sagt det vid ett trevligare tillfälle

Den här värmen tar snart kål på mig. Jag dricker massor av vatten, svettas som gris och lille E är missnöjd. Och så har jag blivit knastertorr i huden, så antingen dricker jag för mycket, eller för lite...

• sthlmstjejen

Rosa: Aha men innebär det att du ska ha barnen heltid då eftersom du ammar lillen? Personligen skulle jag hellre dela upp dem så att de stora får träffa sin pappa, men jag har ju inte med er sak att göra

Ja det är verkligen varmt! Har varit med barnen o badat på fm och nu är jag barnfri i ett par timmar för barnen är hos pappan för att hälsa på hans farmor o farfar som hälsar på från Serbien.

• 3 barns mamma84

Hur många killar har det kommit nu 2010 ?

Jag ska Rul den 23juli och ska se vad det blir om det flicka eller pojke
    Början på November kommer iaf bebisen ut till oss
    Jag har Bf i december men kommer inte få gå över enligt bm nu så nu har hon bestämt sig i Okt ska vi ta och prata om detta och i november är det vräkning
    Jag är snnnnart inne i halvsvägs hihi är i vecka 17 går in i vecka 18 på onsdag
    Bebisen växer på och så gör magen med.

MissH:
    ÅÅh så ni ska skaffa syskon snart till stora killen
    Härligt.

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11