• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • KaOl

jucea: nope, vi kommer bara att ha släktkalas för Måns. Känns inte som att de är så medvetna ännu, och hans kusiner kommer ju så det blir några barn.. Oscar hade sitt första barnkalas när han fyllde 3 år och det tyckte jag kändes lagom.

vt: vad duktig du är!! Jag skaffade stegräknare efter jag hade fått Måns och höll koll på stegen på så vis och gick ner bra i vikt (tyvärr har jag inte fortsatt så sedan )

• Lina S

hoppar bara in lite snabbt för att berätta att mensen äntligen kom idag, vilken tur

Har också varit i Ullared och handlat massor med kul saker!!!! Jag är nog shoppoholic, blir lycklig i  hela kroppen när jag får shoppa, speciellt när jag fyndar

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • linn78
    Lina S skrev 2010-07-07 20:14:49 följande:
    hoppar bara in lite snabbt för att berätta att mensen äntligen kom idag, vilken tur

Har också varit i Ullared och handlat massor med kul saker!!!! Jag är nog shoppoholic, blir lycklig i  hela kroppen när jag får shoppa, speciellt när jag fyndar
    Ha, där var jag igår!!! Jag är väldigt ekonomisk (läs snålisFlört) vanligtvis, men gekås är ett av de få ställena jag inte får dålig samvete av att slösaTungan ute
    Skönt för er att mensen kom, då behöver du inte fundera på det mer!!!

Tack för alla grattis, det ska bli toppenkul med en liten "Axelfis" till, hihi...

Och tack för alla svaren med kvällsfika, smootie var en super-idé, det gillar Axel skarpt nu när det är varmt. Lite svårt att göra utan mjölkprodukter så jag har i juice och lite mjölk bara. Det är ju mjölkgrejer han blir mer slemmig i halsen av när han är hostig. Någon som vet om man blir lika slemmig av soja el havremjölk?
  • RosaNapp

linn78: tror jag inte, det är ju inte mejeriprodukter.

E har fått en kompis hon leker med så fort hon kan nu. Bor ju bara dörren bort så det är nära

Det är rätt oblyga barn jag fått. På lekplatsen dyker dom på vem som helst . Sitter sen som ett klister. Stackars föräldrar, dom måste väl tro att dom får noll uppmärksamhet hemma, eller nåt . A är en liten charmör, dyker på små flickor och drar runt med dom

• Vilda Tiger

Linn
    Jag tror INTE man blir lika slemmig av det. Det finns även rismjölk - som jag tycker är den godaste varianten. Kokosmjölk kan man med använda.

Oj vilken go dag jag har haft! Grillat med vänner (Lana bland andra)  och barnen lekte så bra tillsammans. Tre tjejer födda 08. Lyckeli-galningen hoppade från altanen ner i den liiiilla poolen och gillade då alla skrattade åt henne.

• Hallonsocka

Hej hej! Nuuuu är spanien vidare i final! TJOHO! Så roligt! Var rädd att måste glo på Holland Tyskland i final, då hejar man ju inte på nån :-P

Näe.

Här så verkar det som att Mys somnvanor håller på att förändras. Förut sov hon omkring 2 timmar på dagen, sedan sjönk det till omkring 1½ nu är det oftast 1 timme och det någon gång mellan 10-12. Sedan så lägger vi henne kring 19 men vi måste nog börja lägga henne kring 20 istället då det är då hon somnar oftast numer :-P Innan ligger hon bara och jollrar på i sängen.

Här är som hos många av er, strålande väder. Vi är ute mycket och hinner inte riktigt kika in här lika ofta som vanligt. I övermorgon kommer svärföräldrarna och stannar tills på måndag. Det blir perfekt för då har vi barnvakt om vi vill åka lite motorcykel i det fina vädret
    På söndag är det min och Anders andra bröllopsdag men vi ska mest bara fira med god mat tillsammans med My och svärföräldrarna och dessutom åka och hälsa på hos Linn som är hos sin mamma. hon fyller 12 samma dag! På måndag kommer hon till oss. känns som man inte sett henne på evigheter då hon varit hos mamma 2½ vecka, men nu ska vi ha henne närmare två tror jag iaf, det blir skoj!

Jaaaa...humm var det något mer jag skulle säga :-S kass jag är, och ego vart det

• Kvack

VT: kul med grillkvällar i goda vänners sällskap.

Rosa: kul att E har fått en kompis så snabbt som bor så nära.

Hallon: grattis på 2åriga bröllopsdagen.

• Lina S

Hallon det var inte 2 år sedan ni gifte er jag minns det ju som igår, när vi diskuterade vad du skulle ha på dig Grattis i alla fall!

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • jeng

Kan verkligen rekommendera Digiloo för er som vill ut på nåt skoj i sommar. Lina Hedlund är ju som det går att läsa på löpsedlarna inte med, men Jessica Andersson har tydligen tagit hennes nummer och hon sjunger ju som en gudinna, så inte mig emot. Dock blir ju alcazar-numren lite trista med bara 2 deltagare!

Ja, kanonbra hade vi det iaf, och ungarna hade skött sig exemplariskt hos sin mormor! Tage 7 mån idag!! 

• goshheidi

Grattis Hallon på er snart 2 års dag!! Vi firade vår 3 års bröllopsdag igår. F sov över hos farfar och hans sambo, men lillen har vi förstås hemma än, men han sover mycket så vi hittade ändå några stunder när vi kunde rå oss om varandra . Vi tittade bl.a på en romantisk komedi och åt gott och sedan "gick vi och la oss tidigt" :)
    Fick 7 röda + 3 oranga rosor av P. De 3 oranga för de 3 åren som gifta och sedan sammanlagt för de åren vi varit tillsammans.

Igår var det även 1 år sedan min pappa gick bort... många många känslor i omlopp.

Rosanapp. :) hihi. Jag tycker också det är intressant att se hur barnen beter sig på lekplatsen :) F är en observatör. De första tio minutrarna sitter han bara och ser på vad de andra gör och därefter går han med i leken. Och sen är han inte alls blyg, men ack om nån försöker ta någon leksak av honom :)

På söndag har vi dop.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11