Elton sover fortfarande med oss, men då har vi bara en 2:a, så de är lite svårt att fixa på annat sätt
Dock kommer Elton fortfarande över till oss på nätterna, så de spelar inte så stor roll..
Men nu är vi i sängbytartankar, funderar på om Elton ska få större säng eller inte, nu. Men först måste vi flytta, vi får aldrig plats med större säng nu..
Men om vi byter säng, är jag "rädd" för att han ska kliva upp, så vi får börja om att natta.. Men som R sa, nångång måste han ju lära sej. Jag vill ha större lägenhet nu!
Vi har oxå funderat på ny sittvagn, men de är ju en hel djungel! Vi vill oxå ha fullt liggläge, då Elton sover mycket i vagnen.
Just nu har vi kvar duo-vagnen, som vi alltid haft, om vi är ute och går eller så. Annars har vi Acta Graco vagnen, som hör till gamlabilstolen, funkar kanon på köpcentrum eller så! Dock sover han semrä i den, då den är kort (där han har bena).
Elton är nog sist ut att prata, han säger inte många ord. Och dom han säger, är oftast påhittatde, såsom lol lol - cykel eller dåhdåh - motorcykel eller moppe
Visst sänger han många andra ord, traktor, buss och glass (lass, som han älskar!). Men han behöver inte orden, vi förstår han ju ändå.. Även jag var sen att prata, men sedan small de bara till. Så vem vet, de kanske blir så för Elton oxå
Men han har ett jävla minne! Han kommer ihåg allt, nästan lite läskigt. Som när jag lovar nått och glömmer bort de, påminner han mej.
Eller när han for med mormor och dom for förbi butiken där jag jobbar extra (han sitter ju bak och ser bara skylten typ), säger han -mamma. Och han har kanske hämtat mej där ifrån några få gånger!
Jucea: Elton sover fortfarande på dagarna. Väldigt olika, men sover han själv sover han mellan 1-2 timmar. Sover vi med han, sover han nästan alltid 3 timmar (vilket vi gjorde i dag
). Han somnar ändå 19 på kvällen, om de inte är som nu, för varmt! Elton skulle aldrig klara av att vara vaken hela dagen, de orkar han inte. Då blir de bara gnäll och grin..
Elton har tydligen bajsat, säger han. Bäst att byta