• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • goshheidi

Idag var jag på efterkontroll. Jag syddes tre stygn med lillebror, men det känns som att barnmorskan har sytt det för spänt på ett ställe så jag frågade om det. Läkaren menade att det blir bättre med tiden och kommer att töjas ut... Nån som har likande erfarenhet och kan bekräfra att det verkligen kommer att tänjas?

• Lana

hallon,grattis säger som Lina,känns som det inte alls var länge sedan ni gifte er.

heidi, ååh kuuuuul då får vi snart veta lillebrors namn jag blev sydd "tajt" där nere.blev sydd mellan blygläpparna och klitoris,två resp tre stygn och jag har blivit "uttöjd" dock tog det bra tid,fick sätta mig försiktigt på toan länge för att det spännde så mkt.men nu är det borta.

linn,grattis till en lite kille till

rosa,det är väl underbart med oblyga barn

• sthlmstjejen

Grattis på bröllopsdagarna!

Rosa: Det är ju bara bra om dina barn är framåt på lekplatsen, en fördom från mig är att barn som inte går på dagis är mer tillbakadragna Verkar ha haft fel hihi... Mina tjejer är jätteframåt medan min kille är mer mammig och vill vara nära mig.

Lana: Inte dags för bebbe än?

Förresten slut mellan mig och dejten, visade sig att han var en idiot och inget för mig.. och ärligt talat är jag inte det minsta ledsen nu, även om jag vet det de första dagarna, har en positiv livssyn!

• jeng

Sthlm,
    Trist att han var en idiot, men gött att du kom på det snabbt iaf då

Nu är väskan packad och om en halvtimma (tror jag) bär det av till Norrköping för ett par nätter på hotell. BARA JAG!!! Jäkla gött ska det bli! 

• luzorsus

Är så kass att kriva...men läser ofta. Tova har ätit kex ovanför min laptop å tangenterna fungerar si å där Myra har litit sönder E och Q knapparna så det är två gapande hål där

Jobbar 1 v till,sen semester/arbetslöshet...men idag kom chefen och sa" du får gärna komma in vecka 32 och jobba" JAVISST! sa jag! Sen om det blir en tillvidare eller visstid vet jag inte men allt jobb är bra jobb!

• Lana

sthlm, jooo eller ja på fredag.men den vill inte titta ut än
    va trist men det spicade till ditt liv ett tag och det finns fler.kul att få känna sig omtyckt och uppskattad.

jucea; HUR har du det???

heidi,mm tråkigt men sant

luz,ser det ah jag är också kass på att skriva men läser ofta.vet inet varför faktiskt. Ja jobba är ju inte helt fel

Idag ska jag få tjötat till mig att vi ska äta kräftor.....får se om snälis tycker samma
    shiiit va varmt det kommer bli idag,vi har 22 grader och mulet redan....pust

• RosaNapp

sthlm: vad tråkigt, men bra att du upptäckte det snabbt. Ja, äldsta har alltid varit väldigt framåt. Mellan har varit mer reserverad, men det började släppa när han kom igång mer med uttalet så andra förstod honom. A säger ju inget utan hänger bara på

Lana: hur mår du nu?

luzorsus: gott med extra, hoppas det blir mer sen.

Jag mår inte så bra. Är inte så stark som jag trodde. Det här är jättejobbigt och jag avskyr varje minut. Trodde det skulle bli lättare när jag kom ifrån, men det gjorde bara det hela värre. Hur sjuk är inte jag? Jag vill ju vara med honom och ser bara lösningar och får bara nej... Jag måste vara helt vriden...

jucea: gott att vara själv

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11