Weim - vi har Elliots gamla brio race, är supernöjd med den förrutom att det inte är fullt liggläge.
Rosa - kram till dig, du är stark!
Vt - oj vilken dyr vagn, vår kostade 4000 och den har jag varit supernöjd med! Nä jag vill inte bli gravid nu, absolut inte. Jag orkar inte och jag vill jobba lite. Men skulle jag vara det så kan jag inte med att göra abort tror jag, för vi har ju ändå pratat om en trea. Haha jag kan tänka mig att du fick upp bilder i ditt huvud på Steve
men jag var ju tvungen att skriva det. Vet inte hur det är med kopparspiral, vet ju att man kan bli av med mensen med hormonspiral. Men det var skönt att höra att din mens hoppade över en månad, så är det säkert här också!
Vi ska ju ha stor fest här på lördag, ca 30 vuxna. Första festen vi har utan barn faktiskt. Har ju ofta middagar med vänner men då är ju alltid alla barn med. Så det ska bli skitskoj. Men man vill ju knappast vara gravid då, ska ju ´partaja!!! Hoppas vädret är bra för vi ska sitta i trädgården är det tänkt. Blir svårt att få sittplatser till alla inne.